اتضح لينا بعد الفحص أن الترسانة هي إلي متربعه

• اتضح لينا بعد الفحص أن الترسانة هي إلي متربعه

بعد الكلام الكتير أوي إلي حصل إنهاردا

هنحكيلكم حكاية بسيطة (بخصوص موضوع التربع ده)
      أول صورة دي كارثة بتقول اي اول صورة
      أهي يا سيدي بتقولك أن التحالف الاول علي مستوي دلتا أعضائة ضعف التحالف التاني علي مستوي دلتا مرة ونص ههههه مع أن الفرق في النقاط 78 مليون بس

لو فرضنا أن التحالف التاني علي مستوي دلتا عدد أعضاءة 168 يعني أقل من عدد أعضاء التحالف الاول علي دلتا بـ 100 عضو تخيلوا هيبقوا الأول علي دلتا ولا لا هههههه يا راجل روح

طيب خد الصورة دي بقي إلي هي تاني صورة

أوبا أول تحالف علي دلتا برده اتحاد الفرسان اي الغرابة دي ده 268 عضو لا بجد ومعاه 27 مليون جنرال بس، يا جدع عن أي تربع تتحدث ده الترسانة إلي أعضاءة 16 بس معاه 19 مليون جنرال

وكمان التحالف رقم 3 علي دلتا الأقصي 152 عضو يعني انت عدد أعضائك تقريبا ضعفه إلي حاجة بسيطه وفالمقابل عدد جنرالاتك ضعفه إلي حاجة بسيطة

يعني هو لو اندمج مع تحالف تاني هيحطوا عليك بكل بساطة فالجنرالات وفعدد الاعضاء وفالنقاط لحد دلوقتي لو الأقصي والأسطورة أندمجوا أنت هتتربع علي عرش بيتكم

ثالث صورة بقي تحفه ياااااااااااااااااه

اي يابني ألي انت بتقوله ده عن اي تربع تتحدث
      التحالف الثاني والثالث علي دلتا مجموع أعضائهم أقل من مجموع أعضائك مجموع ذهبهم تقريبا 97 بليون وانت رغم أن أعضاءك أكبر منهم هما الاتنين وبرده 68 بليون

تربع اي بس يا راجل يا مفتري روح شوف حد يعملها معاك ولا لية تشوف حد أنا هعملها معاكم

أخر صورة بقي ودي تحفة نقاط الهجوم إلي سهل أنك تعملها طالما لسه خارج من حرب انت تقريبا كـسبان فيها مع أنها مش كانت مع أول تحالف فدلتا أو تاني تحالف فدلتا بعدك هههههههههه

بصوا يا شوية لاعبين هواه (باختصار) لا تربع لكم علي عرش دلتا لأنكم هواه ولا تجيدون الحرب

الا هو انا لو علمت عليكم وخدوا بالكم اني بحاول استفزكم علي قد ماقدر يعني هل بقي انا لو علمت عليكم هبقي كدا تربعت فوقكم (مهو دلتا واسعة) فانا عاوز اقعد فوق كرسي صغير تحالفكم مثلا

بقولكم اي .. هو انا لو نهبت منكم 50 مليون مورد (من أعضاء تحالفكم) تعينوني قائد عليكم اي رئيكم أفضل انهب تحالفكم لحد ما اوصل أني أكون نهبت 50 مليون مورد يعني تقدر تقول أني هنهبكم 500 مرة مثلا هل بكدا استطيع أن أحصل علي القيادة منكم والجنرال بالمرة أصلا وظيفتي جنرال بس للاحتياط هناخد القياده هههههههههههههههههههههههههه

ولله أمركم عجيب
      :chainsaw: Ana 1 :minigun:

والأعداء كُثرّ وستأظلُ أعدائنا هكْذا وسأظَّل (Ana 1) "لست صامد ولكن مسيطر"
      الصمود للضعفاء، أما الأقوياء يظلون مسيطرون