تقارير [ĻİỒÑЅ] صناع العدالة ضد [STF] فرسان الشهادة

• هههههههههه كل ده كلام في اربع ايام غياب ليا فقط هههههههه معلش حبي كنت مسافر و لسه راجع حالا ححاول باذن الله لو فضيت شويه ابقا انزل تقارير للمعارك لان انت فعلا مبتفزش بذكاءك لا بكتره العدد و مش من نفس العالم حتي كنا قلنا عندك حق لا ده انت جايب 5 مليون جنرال كلهم مخازن من عوالم تانيه .. علعموم سهله كلها لعبه و احنا بنتسلى برضو على راي abulkass و انا مردحتش يا ام منصور انا بس وضحت ان سبب فوزكم في التقارير دي هو لاعب واحد عباره عن خلاصه 3 مخازن و للجميع حريه التعبير عن سير الحرب و لو انت شابف ان ده مكان تقارير فياريت متذكرش اسمي فيها و لي مطلق الحريه في اختيار الاسم فبلاش ندخل في تفاهات و مواضيع خايبه .......لو اللعبه وقفت التحويل بين العوالم شهر واحد حتخسروا الحرب و انا اد كلمتي و القائد تبعكم معترف بلسانه في شاتكم انكم معتمدين عالمخازن المستنيه تتحول في ثانيه ده طبعا بعيدا عن الاهانات تبع الجنسيه المش عارف جبت كلامها منين

الحرب كانت بداعي المرح لايقاظ العالم من الخمول و الزراعه تحالف gp و END اتحاربوا بشرف و خلصت حربهم بشرف برضوا من غير شتيمه ولا قرف التطاول بالغلط علينا لاننا بس قلنا نعلن حرب و الشتيمه ملوش تعريف غير سيطره روح اللعبه علي شخصيتك الحقيقيه زياده عن اللزوم و تحقيق ما لا يمكنكم تحقيقه في الحقيقه في اللعبه

كلنا ,مسلمين و مسيحين, باختلاف جنسيتنا عرب و محترمين فبلاش ندخل السياسه و كلام الاعلام في اللعبه

ملحوظه : اي تطاول من جديد و اهانه خفيفه زي الاشتكتني بسببها يا abulkass حتطولني مره تانيه حنزل كل الرسايل و الكلام بتاع القياده عندكم فياريت بداعي الاحترام المتبادل نكمل لعب بهدوء بدون غلط و شكرا للجميع
    • ليه كل الكره و العنف ده يا راجل واحد الله بقلبك كده احنا كلنا اخوه و لو اختلفنا و احنا بنتعامل راجل لراجل فبلاش ندخل السياسه يعني التحاربنا معهم زمان بنستضيف في بلادنا الان و احنا مش مستحملين اخواتنا في الدين و العروبه ارجو يكون صدرك رحب اكتر من كده مع خالص تمنياتي بزوال الغمه عن عيون الجميع و الاستمتاع بابسط الاشياء مش تعقيد الدنيا
      ملفات

(35.88 kB, تم تحميله 9 مرة , آخر مرة: )
    • شوف يا الفراغ الفارغ وهذي طبعا الترجمة الحرفية لاسمك

من شروط حروب المتعة هي التفاهم على الحرب وليست بفرضها على احد الاطراف بحجة المتعة

اعتقد ان من اراد المتعة في الحرب لا يجلب مخزن فيه 3.6 مليون جنرال

ولا يحيط نفسه بمليون تعدد في اطراف العالم على احداثية y20x4 كي ينهبهم او يحموه وقت اللزوم

ولا يقوم باستخدام حداد دائم او مكافئة طرد القوات اذا اجتمعت في المدينة

ولا يستخدم المرتزقه امثالك ليكونوا جواسيس له في حلف اخر وينشرون ما يتم قوله او فعله في المنتدى

فاين المتعة والنزاهه في الموضوع؟ صراحه فهمك للنزاهة مغلوط ولابد ان تتعلم ما هو الشرف والنزاهه

وهذي الصوره توضح سبب وصول ستافوا الى 2 مليون نقطه في مجموع النقاط وهو محيط نفسه بكل هذي التعددات والمشرفين في نوم عميق ولم يلاحظوا هذا الكم الهائل من التعددات
      بالنسبة للصورة اللي انت استدليت بيها شفت اسمها المحفوضه بيها ؟

اسمها 5raa يعني خرا وانا في أشد الاسف واعتذر للسادة القراء عن انحطاط مستواكم

ولكن فقط لاكشف نوعيتك واثبت اني فاهم جدا اشكالك ممن يدعي الفضلية والشرف

• انا قلت قبل كده انا هنا بتكلم عن لساني مش لسان التحالف و اي حد حابب يضيف كلام فعلي مسؤليته .void prey ترجمتها فريسه الفراغ مش عارف ايه الفراغ الفارغ الانت بتقولها ده بس مش موضوعنا
      الاسم عالصوره بعد مبعمله snip بكتب اي رقم و حروف و الله حاجه لا اراديه انها تطلع كده بس مش مهم مش ده الموضوع عادي اعتبرها زي ما انت عايز
      لو حتتكلم عن مستوايا و اخلاقي فكلنا جوانا الوحش و الحلو و انا مرسمتش وش غير البعمله و بيتتهيالي كررت كذا مره اني اتحظرت بسبب كلام مع abulkass يعني مقلتش اني معصوم من الغلط لا عادي جدا و بغلط في غيري و بهينه اهانه خفيفه هههههه
      حضراتكم دخلتم العالم بمخزن مليون جنرال فهل ده مش داعي للتحدي لغيركم ؟؟؟؟ولا مجرد صوره ؟؟؟
      فبالتالي احنا جهزنا للحرب و استعدينا عشان نواجهه المخزن و استوفلو دخل مخزن اعلي بحيث يبقا شكل لائق يعني مش حنخش نواجهه مليون جنرال ده غير جنرالاتكم من غير حاجه صح ؟؟؟
      ده طبعا دال عالاحترام من الاول يعني انا شايفك خصم قوي فبستعدلك حتي انك دخلت 4 مخازن و الهم gravity مخزن دهب من زمان ....غضنفر مخزن جنود.........عجلان مخزن بحري.......اخيرا و اتمنا يكون اخيرا هههه جيد جدا
      كل دول حوالي 5 مليون جنرال معملناش حاجه و كملنا و معظم التقارير حاجه من اتيين ياما حرب عندكم ياما بتحرروا عندكم برضوا

كل ده شئ عادي لكن التطاول البدا من abulkass لما دخل يهزر زي مبيقول و في الاخر اشتكي او تريقه قائدكم و سخريته و كمان التريقه هنا عالمنتدي فده كان مش مقبول و يستحق رد
      عالعموم حظ طيب للجميع و انا مش مرتزقه و الله هههههه مش عارف ايه الكلام الكبير البتدخلوه هنا في اللعبه ده ههههه المهم انا كمان كنت في تحالف ليونز اصلا و مشيت عشان في لاعب نهبت تعدداته فاحتلني و التحالف معملش حاجه ولا اتخد اجراء عسكري يليق بالمخزن المليون جنرال الكان موجود ساعتها بس فكون اني معارض ليك ميحقلكش توصفني بالانت عايزه
      و كفايه كده كلام بجد عشان الموضوع خد اكبر من حجمه و ان شاء الله نتقابل في معركه حلوه كده ان كان في العمر بقيه
    • بس بسم الله ما شاء الله خيركم كتير و الحمد لله ابقا داري عال 17500 امبروزيا احسن يتحسدوا هههههههههه
      ملفات

(8.65 kB, تم تحميله 2 مرة , آخر مرة: )

(675.27 kB, تم تحميله 6 مرة , آخر مرة: )
    • الغضنفر كان موجود ولكن عقلية القياده اكبر من انها تستفله على حف معين وبالرغم من وجوده لم نتطاول عليكم او على اي شخص اخر الا للدفاع
      وايضا لردع كل من تسول له نفسه بالتطاول على اعضاء الحلف ولم يكون مصدر قلق لاحد طول فترة تواجده

اما انت انطردت من التحالف لكثرة مشاكلك وحبك لاثارة الفتن ضنا منك بان القيادة ستنساق لخزعبلاتك ولمحاولاتك المستميته لجر الحلف الى حرب مع التحالفات الاخرى حتى يتم استخدام الغضنفر في الحرب وانهاء جنرالاته ليكون الحلف هدف سهل لاسيادك الذين يسعون من بداية انشاء السيرفر لتفكيك حلفنا

وها انت اليوم ايضا تحاول مستميت لزرع الفتن وكثرة القال والقيل وكل ما تكتبه مردود عليك لان الكل الان عارف معدنك وشخصيتك

ومش بعيد جدا ان تكون انت من ورط حلف ستافو في الحرب هذي لتثار من طردك من الحلف
    • السلام عليكم

ومَنْ يَكُ ذا فَمٍ مُرٍّ مَريضٍ ... يَجد مُرّاً به الماءَ الزُّلالا

فكرو الف مره قبل لاتكتبو كلام اكبر منكم ومن عقليتكم حتى لو كنتم تعانو من امراض نفسيه او عقد نفسيه او تعانو من الحاجه لزيادة الوعي الفكري اوتعانو من النقص لأدب الحوار والنقاش يااا Void prey و ياااا Astolfo

مشكلتكم في الجملة دي

الفشل في التخطيط هو التخطيط للفشل.

خططت تكسر الملل يا اسمك ايه :thumbdown: ؟ افتكرت يا Astolfo ولا اقلك عبدالمجيد ابو فايز للاسف انت خططت لفشلكم السريع المفروض تختاور تحالف ممكن او احتمال ضعيف تهزموه بالتخطيط الفاشل الي بتستخدموه

اتوقع فضلت شهور تحوم على التحالفات كلها تختار منهم اعضاء عندهم كم هائل من العقد النفسيه وبيعانو من القمع الاسري والاجتماعي علشان تقدر تأثر عليهم بكلامك الي اثر على نقاط ضعفهم واقنعتهم انهم ابطال السيرفر برافو

عليك :pump:

ماتبعك لتحالفك الا الناس الي بتدور على اثبات الذات حتى لو كانت سبب لهلاكهم امكن يعوضوه في العالم الافتراضي شي من الي فاقدينه في واقعهم

اقنعتهم باحلام اليقظه ان ممكن تنتصرو على تحالف صناع العدالة :Giggle:

الغرور والتخطط الفاشل دي نقاط ضعفكم وسلاحنا ضدكم تواضعنا واتحادنا وتعاونا مع بعض 8)

ليه كلامك انت وهو عملو وجابو وصرفو فين تقاريركم ؟ فين حربكم الي حتكسرو بيها الملل مو شايفين الا هزايمكم ورا بعض والسبب ان اهدافكم كانت مش لكسر الملل كانت بسبب امكن غيرة امكن كره امكن مشاعر مالها مكان في

العالم الافتراضي :puke:

تبغى تكسر الملل واجه الهزيمه بالاعتراف بيها انتم انتهيتم وكان اختياركم لاعلان الحرب علينا انكساركم وهزيمتكم وتشتتكم للاسف سبب حربكم الكراهية

الكراهية تسببت في العديد من المشاكل في هذا العالم لكنها لم تستطع حل أي واحده بعد. :bang:

واستمتعو بمشاكلكم سواء بينكم وبين بعض او مشاكلكم الي اتسببتوها لنفسكم باعلانكم الحرب على صناع العداله :paso:

وحنكسر مللنا بيكم واحد ورا التاني الين تسمعو كلمه ملل تجيكم فوبيا منها :fie:

واخيرا

كانت معاكم قسوة :maksof:

على نفسها جنت براقش :cesy:
      على قدر أهل العزم تأتي العزائم ... وتأتي على قدر الكرام المكارم

:sniper: :missilelauncher: :dotK: :balai:
    • قمع اسري و امراض نفسيه ؟؟؟؟ انامن مصر علي فكره يعني ابو الضحك و الفرفشه و الحمد لله رغم الاحنا فيه من مشاكل لا منعنا الستات تسوق ولا قاعدين نتفشخر بفلوسنا عايشين اليوم بيومه و اخر انبساط و الحمد لله لسه راجع من اسبوع سفر مع اهلي من المصيف عقبالك كده عشان تبقي تتكلمي عن حياتي كويس و برضه انا حاليا طالب في كليه هندسه جامعه اسكندريه يعني مش فاشل ولا مشرد
      فكلامك عن الحقد ده بقا منين بالضبط ؟؟ انا اعرفك او شفتك قبل كده ؟؟؟ هل ان حصل موقف مع الحلف فيوم ده يخليني زي مبتقولوا احرض stf علحرب معاكم ؟؟؟؟
      انا انضميت للفرسان بعدها باسبوع القائد قال اننا عايزين نصحي العالم و نعمل اسم للتحالف باننا نحارب التحالف الاول عالسيرفر الهو كان end وقتها لكن هما لعتوا معاهد سلام و قالوا انهم داخلين حرب تانيه فقبلناها و من هنا ظهرت فكره الحرب ضدكم مش احقاد ولا غل و الافتراء عيب مش من الصفات المرغوب وجودها فالكلام و خاصه كلام هايف زي ده
      لو انتم عندكم حاجه مزعلاكم مننا كجنسيه او حاجه تانيه فخلاكم تاخدوا عننا فكره اننا جايين نخلص غل هنا فده شئ خاص بيكم يارريت ميتعممش عالكل

بتقولوا اننا فرضنا الحرب لكن انتم مستعدين بالمخازن ..ليه بقا الغلط و الشتيمه و قله القيمه ؟؟؟؟ انا ممكن اغلط و اعيب برضه لكن ليه نبوظ الدنيا عالفاضي اعلان الحرب ده حاجه مش جديده و الحرب نفسها برضه مش جديده لا احنا خالفنا قاعده ولا اتريقنا فلو سمحت بلاش قله ادب و كلام تافه عن حيا شخصيه لتبرير اقوالكم عننا و بلاش تختلقوا خيالات من الهوا و تلبسوها فينا

انا لو قابلتكم في الشارع مثلا مش حمسك في رقبتكم و نقول احنا بنحارب لا ابدا انا لسه ليا اصدقاء كمان في ليونز و هم ناس نضيفه مبتدخلش الجد مع اللعب و بتتعامل بنضافه مش قله ادب

شكرا للجميع دي اخر حاجه حكتبها هنا عشان الموضوع زاد عن حده و الكلام خد منحني مش مرغوب شكرا ليكم سلام عليكم
    • السلام عليكم

ياانت تاعب نفسك تحكيلنا ذكرياتك وحياتك انت تحصيل حاصل واحد من الطابور

والكلام موجه للي سببلكم مرض جنون العظمه وانكم ممكن تكونو حاجه من ولا حاجه

والمثل يقول ياصعلوك ايه جابك بين الملوك

كانت معاكم قسوة

على نفسها جنت براقش

• shahd كتب:

السلام عليكم

ياانت تاعب نفسك تحكيلنا ذكرياتك وحياتك انت تحصيل حاصل واحد من الطابور

والكلام موجه للي سببلكم مرض جنون العظمه وانكم ممكن تكونو حاجه من ولا حاجه

والمثل يقول ياصعلوك ايه جابك بين الملوك

كانت معاكم قسوة

على نفسها جنت براقش
      ياسلام يا هندسه هو ده الفن في الرد اللي الجرايد بتكتب عنه

3 سطور تلخص كل حاجه ممكن تتقال

مش زي اللي بيردح ب 500 دولار لوك لوك لوك لوك لوك لوك لوك لوك لوك لوك وياريت بيقول حاجة يقبلها عقل حتى لو طفل صغير والغريبه انه هو اللي تكلم عن الفلوس في البدايه ودلوقتي فتح الجعوره ونازل عياط وانتوا شايفين نفسكم وانوا بتتفشخروا بالفلوس ونسي انه هو اللي اول حاجه عرف يتكلم فيها ال 500 دولار مش تنتبه انته بتقول ايه يا وحيد؟

لا هههههههه وفي اول رساله ليه بدا بجملة انا مش المفروض ارد عليكم يعني بيعترف انه غلطان وايضا بيستمر في الغلط ودي حالة نفسية سيئة جدا لما الواحد بيناقض نفسه

• السلام عليكم

فين بعينو يا ابو الكأس الله يصلحك حتى لابس نظارة ولا لمحنا عينه :thumbup: لو حط صورة من غير نظاره ساعتها اقول بعينو ;)

وبعدين مايحتاج المراقبين اذا حضرت الملائكه تذهب ال ...... :Hamed: :Cool_boi: :xeno:

اكيد ماراح :censored: في حضوري :rolleyes:

كانت معاكم قسوة

على نفسها جنت براقش