تقارير [ĻİỒÑЅ] صناع العدالة ضد [STF] فرسان الشهادة

• السلام عليكم
      مش من الصح الرد عليكم بس حتكلم علي لساني و من شخصي مش بمثل بكلامي تحالفي الحرب دي مش بتاعت لا لعب ولا هزار زي ما الاستاذ المحترم abulkass قال لا دي حرب مصروف عليها فوق ال500 دولار او اكتر عشان تنقلوا 3 مخازن و لحد دلوقت انتم مش قادرين تواجهوا من غير المخازن و كمان الدهب مش قادرين تحكموه من غير المخازن لما يتسحب اكتر من 600 مليون من المخزن فاكيد ده مش معناه ضعف صح !! فارجو التفاخر يكون اخر الحرب مش من دلوقت طبعا الغلط فينا في تحالفكم و انكم بتقولوا عننا اقزام مع انكم بتخسروا بالملايين من الجنرالات ضد الاقزام ده موضوع عادي و متعودين عليه بس الاحترام مطلوب ما دام بنلعب و نتسلي و ياريت التقارير الكامله تنزل مش الانتم كاسبينها بس احنا بقالنا 3 اسابيع حرب او اكتر مش فاكر اوي فاكيد مش دول بس التقارير
      بالمناسبه gravity كمان مخزن دهب لقسوه صح ؟؟؟؟باظت اللعبه بالفلوس والله ملحوقه هههه
      يا ريت يا ابوالكاس لو بتزعل من الكلام تقول بدل متشتكي و حبايبك يحظروني بسرعه اوي كده هههههه احنا بنلعب برضه مش انت القلت و اللبيلعب ميزعلش
      مع اطيب الاماني بالنصر لليستحق
    • الرجل يقول لك انسحب ثلاث مرات من المعارك واستخدم مكافأة كولوسوس لينفذ بجلده من الخسائر وانت جاي تكتب ٥٠٠ دولار
      ارتقوا شوي بالنقاش وحاوروا في صميم الموضوع ومش الواحد يكتب لكم المجتمع الشرقي وتردوا عليه اه عارفين انه الشرق عكسالغرب وفيه وفيه كمان الشمال والجنوب

وبعدين الصفحة هذي للتقارير ومش للردح
    • انا مردحتش انا رديت هههههههههه احنا بنلعب ليه اردح و الحرب عمرها ما كانت بدفع القوات للخساره في ذكاء و حنكه مطلوبه و لو الحكايه كده فمن هنا و رايح نصور تقارير الانسحاب برضه عشان نبين للكل ....انا عن نفسي معتبرتش الانسحاب خساره لما بنهجم و نلاقي اعضاء تمركز في حتت تانيه عشان متخسرش قواتها و عرفت انها غلطتي لاني مقفلتش بحري كويس لكن انتم اخدتم انها ضعف فحبيت اوضح بعض النقاط مش اكتر
      طلب صغير و احتراما لاننا كلنا ناس بالغه و كبيره انا متكلمتش بالفاظ خارجه ولا محتوي كلامي سفيه فاحتراما عالاقل اتكلم بحسابك الحقيقي مش حساب جديد لسه معمول النهارده اسمي هنا هو اسمي فالعالم و مسئول عن كل كلمه لي
    • السلام عليكم
      معكم Astolfo

راح احاول اني ما أطول ب الكلام

اول شي أعلنا عليكم الحرب بنية المتعه والاثارة بلعبة صارت خامله وعلى وشك الهبوط في الحافة

طبعا قائد الليون الي هوه ما يعرف شي اسمه متعه واثارة عَصّب ليش تعلنو علينا الحرب كاننا غلطنا في شرفه

المهم رفضت اي شروط للحرب وحولتها ل شغله حسد وشتم وغيره وقلة احترام

نقلنا مخزن واحد مليونين

بسبب مخزنهم الي جبته في بداية العالم وتركتم فيه العالم يصل للخمول

وما لنا نية نجيب مخزن ثاني

رحتو جبتو مخزن اربع مليون

وفي جزركم حاربناكم بدون المخزن وعملنا فيكم عمايل

والان مخزنكم صار مليونين ونص تقريبا

المعركه الكبيرة شوف فرق الخسائر هذا كافي برد اعتبار الانسحاب

وبسبب الانسحاب يا بطل
      هههههه

انتو جبتو مخازن وصرفتو فلوس

ونقلتم ما يقارب 10 مستعمرات حتى فقط تقاومونا

وكمان دخلتم تعددات في المعارك

تعددات يا بطل

في معارك كبيرة

ههههههه

انا شفت دخول التعددات سحبت الهجمات كلها على جزركم

كمان مش عاجبكم وجبتو مخزن زيادة كمان وللعلم وصل ل نصف جنرالاته الأصليه

الأخ جرناس اكتشفت فيه شي واحد

شكلك يا بطل انت بدون شخصية في العالم الواقعي

لذا تحاول تثبت نفسك في العالم الافتراضي

جيب مخازن كثر ما تريد وحول المعارك ل حسد وقلة احترام

مع اننا عاملناك بكل احترام

ناخذ الحقائق

اول ما أعلنا الحرب كنتو 64 عضو

كم صرتو الان يا اسود

اعتقد 36

طبعا مع للمخازن الجديدة وتعدداتكم

اخر سؤال هو كم دولار وصلت الان حتى تثبت نفسك هههههههه
    • اول شي يعطيكم العافية شباب تحالفنا الغوالي ..

ثاني شي وللاسف ما توقعت من تحالف الفرسان انه يتحجج بالفلوس والامبروزيا والكلام الفاضي

ثالث شي احب ارد على الاخ

Void prey
      كل واحد فينا حر في اسلوبه في اللعب وزي ماحصل في المعركة الي انتا كنت متوقع تنتصر فيها عليا وما سحبت جيشي مثل بعض الناس

بل استمريت وبعتت دعم ولما حسيت حالك بتطالع في الروح رحت سحبت جيشك وزرعت نخل في كل المدن الي على جزيرتك
      :naan: وانت برضوا حر في اسلوبك

عشان هيك مش لازم نسمع كلام فاضي منكم بخصوص المعارك .. عندك اشي احكيه بساحة المعركة فقط اما تطلع تقلي المخزن والجنرالات والدولارات هو انا بصرف من جيبك

شريك اهلي انتا ... وبعدين كمان بتنقل على لساني اني حكيت فلوس وفلوس فدي حركة اطفال ... لو انت فاكر ان تحالفنا او قيادتنا ممكن تشك فيا او في اي حد من المجلس فأنت وااااهم .

الي بينا اكتر من مجرد لعبة .

رابع شي هادا موضوع للتقارير فقط فياريت لو عندك شي بدك تحكي تروح تنزله في موضوع تقاريركم واحكي الي بدك اياه ... هان تتفرج وانت ساكت .. مات الكلام
      :growup:
      :shekozal: ميهمناش اي معزة ... إحنا حكومة :shekozal:
    • هههههههههه abulkass و الله انت راجل زي العسل واحد جيه هجم ساعه الفجر فجاه علي مدني و هو اعلي مني الفي الجنرالات و ابعد كمان يعني منتا عندك الجنبك و احسنلك تحاربه بس مش فاهم خطتك مش مهم ...ولما صحيت الصبح لقيت المنظر ده انك حبيبي خسران معركه بري ب 20 جوله و مكسبتش غير لما بعت تعزيزات لا و كمان لما جيت تدخل مدخلتش علمدني علطول عشان عارف انك معكش بحري و دخلت من مدن صغيره حولي مشكورين جيراني بيساعدوا في الشده
      كل الفات ده ملوش اي عازه في الهوا لكن القشه القسمت ظهر البعير و الخلاني اقلك كلام زعلك ساعتها و خلاك تروح تشتكيني انك جي تقلي اني زرعت نخل و انا اصلا مدخلتش عطله بل الحسابات الصغيره مع انك انت الفي عطله دلوقت هههههههه حاجه جامده والله الزمن ملوش امان فعلا
      لو حابب ننزل انك البدات بالكلام و بعت الرسايل ننزل عشان انا مبحبش الكلام الكتير و انت البعت الرساله الاول بقالنا 3 اسابيع في حرب دخلتم تعددات و مخازن و الاعضاء الصغيرين بيهربوا القوات و الكبار بيدخلوا عطله و مقلناش كلمه ولا تفاخرنا بالكلام لان دي حرب و كل السبل متاحه لكن انت البدات لما اتكلمت بسخريه معايا و للعلم الموقف ده لو حصلي في الحقيقه و الله ما اعديها لكن العالم الافتراضي بيدي ناس الحق تقول من غير حسبان و في الاخر انا اليجيلي حظر ههههههه حكومه و فلوس بقا ههههههه
      ا انا بعد الحظر قريت قوانين اللعبه كويس عشان باذن الله متحظرش تاني و كلامي هنا مش خراج سياق العنوان فوق لان ده منشور عام للجميع و نشر تقارير لمعارك محدده و عدم توصيل صوره المعركه كامله يعتبر فعل يدعوني اني ادخل انت يعز عليا ابوظ عليك فرحتك بس نقول اللينا و العلينا برضه و ياريت عشان بس القوانين لو توافق اني انزل الرسايل البينا عشان يبقا الكلام واضح و كمان انزل التقارير
      و اخيرا يا ريت تلعبوا ببساطه اكتر من كده يعني ليه مشدودين و ليه الغلط فينا و تقولوا اقزام و الواد قائدهم و كلام ملوش لازمه في رسايلكم ليه ؟؟؟لولا ان لي صديق بيعرفني كيف بتحسوا و تقولوا عنا والله كنت فكرت الموضوع بسيط لكن انتم و الله بتبوظا اللعبه بالتشدد ده الروح الحلوه مطلوبه برضه
      عالعموم كل واحد حر يعمل العيزه بس ملحوظه ليك يا abulkass انا الصراحه مش فاكر اهني معركه الانت قصدك عليها و الله العظيم لاني مفتكرش اني دخلت معك في معركه مباشره فياريت توافق ننزل الرسايل و التقارير عشان يبقا الكلام على ميه بيضه

اسعد الله مساءكم
    • الجريدة الي كاتبها ازبلها واشرب ميتها والتقارير حتنزل ما تقلق

بس موضوع انه " لو حصل في الحقيقة مش عديها " فبنصحك بلاش منو .. والي عارف عارف والي مش عارف مسيره يعرف

وابقى خلي بالك من نفسك
      :shekozal: ميهمناش اي معزة ... إحنا حكومة :shekozal: