(( تربع إتحاد الفرسان على عرش دلتا )) يناير 2018

هذا الموقع يستخدم الكوكيز. استمرارك لتصفح الموقع يعني موافقة على استخدام الكوكيز الخاص بالموقع.تفاصيل أكثر

• MALEK-ALHAZIN كتب:

KingA7mos كتب:

MALEK-ALHAZIN كتب:

السلام عليكم ورحمه الله
      الموضوع ماله اي اهميه النقاط تروح وتجي غير مبرر انكم سيطرتو او احتليتو او الكلام اللي تقلولونه هذا
      الى الان فيه معارك طاحنه والى الان الاوضاع زي اللوز من جهتنا ( الترسانه )
      اذا انتو تبون تبهرون اعضاء المتندى بكلامكم هذا فحاولو ماتهربون في الحروب او تفعلون التشتيت او تعطلون الحساب والمعركه قائمه وتقولون هذي تقاريرنا ( اساليب ....... )
      القوى والسيطره مش في النقاط والارقام والهدف من اللعبه المعته والتعارف اذا انتو ماتحترمون الناس مافي احد راح يحترمك ( واخص بكلامي اخوي حسن اللي طاح من عيني على حركته هذي )
      للاسف اعتمدتو على سرقه حسابات ووطعن وكلام وسخ وقلة ادب بصراحه كنت اتمنى انه الاتحاد يرجع مثل قبل

بالتوفيق للجميع
      ارى انك راجل محترم وكلامك يحترم عدا اخر سطر بعد كلمة للاسف

لذا سارد عليك بالمثل

اولا بخصوص الوضع الحربى فنقاط الهجوم والدفاع تشهد بذلك

اما عن السرقه فقل للولد خليفه المالكى يرجع حساب ولد زمزم اللى سرقه ونقاطه 45 مليون الكلام الوسخ والطعن جاء من طرفكم اولا مو من طرفنا واللى راح يحترمنا راح نشيله فوق راسنا واللى ما راح يحترمنا راح ندوسه قولا وفعلا

اتحاد الفرسان نحو القمه موجود وسيظل بفضل الله ثم محاربيه المغاوير .... :)
      ياهلا ويامرحبا بيك اخوي حياك الله

اللي اعرفه انكم سرقتو من خليفه اكثر من 2 مليار من الذهب واكثر من 2 مليون من الجنرالات
      اما بخصوص حساب ولد زمزم هو ماسك الحساب سنين فليش يرجع الحساب وصاحب الحساب معتزل من اللعبه من زمان لمين يرجع الحساب اصلا ؟؟؟!!!!
      وكان معاه اكثر من 5 حسابات كلها حسابات مخصصه لبناء الجيش سرقتوها منه
      ومن جهه اخرى انت تتكلم عن حساب واحد وانا اتكلم لك عن اكثر من 20 حساب حربي بمعنى الكلمه وعن حسابات مخصصه لبناء الجيوش وعن حسابات فيها ملايين من الذهب
      اللي انتو تحاربو بها الان

( اتمنى ان الاتحاد يرجع مثل قبل وبالتوفيق للجميع )

لا نبتغي الفضيحة اخي الفاضل لكن لا ندعك هنا تتهمنا بالباطل تفضل اخي الكريم بعض الدلائل ولنا منها الكتير صوت وصور

اخي الفاضل اد كانت هده الحسابات له لمادا تم استرجاعها عبر الدعم ولمادا يطلب منها حسابات مقابل تسليم حساب ولد زمزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

وايش دخل شيوخ الدين او يبي يبرر نفسه مع ربه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دمت بالف خير صديقي ولي يسرق في اللعبة راح يسرق فحياته الواقعية

المشاركة تم تعديلها 6 الوقتs, مؤخرا بواسطة ANTBH: تعديل تعديل تعديل غالتلغفتافتال ().

• El~Prince كتب:

حسنا

بغض النظر عن حسابات ولد زمزم

اسأل يونس هو سرق ايه

والسلام مسك الختام

يونس ما سرق شئ اخي الكريم وان كنت تتحدت عن حسابات ابو محمد هو عارف القصة كلها ويونس ماعندو علاقة غير انو استلمها وبعدين اعطاها لابو محمد وقام لي سارقها من ابو محمد اصلا باسترجاعها بسبب خلاف بينو وبين يونس.

انا احترمك اخي محمود لكن الحق يقال انا ما تهمني لعبة ولا قط راح تهمني الي يهمني اخي هو صداقتكم وان ادكر بخير حيا كنت او ميتا.

الاخ خليفة الله يهديه الله يهديه يارب.

اخي محمود الاخ صاحب الحساب موجود وانت كما تقرا في رسالتو يحدف الحسابات ولا يعطيها لخليفة لانو كره اللعبة بسببو وانا كرهتها ايضا... الاخ خليفة مدخل الدين عشان لعبة بس الله يهديه.
    • ANTBH كتب:

El~Prince كتب:

حسنا

بغض النظر عن حسابات ولد زمزم

اسأل يونس هو سرق ايه

والسلام مسك الختام
      يونس ما سرق شئ اخي الكريم وان كنت تتحدت عن حسابات ابو محمد هو عارف القصة كلها ويونس ماعندو علاقة غير انو استلمها وبعدين اعطاها لابو محمد وقام لي سارقها من ابو محمد اصلا باسترجاعها بسبب خلاف بينو وبين يونس.

انا احترمك اخي محمود لكن الحق يقال انا ما تهمني لعبة ولا قط راح تهمني الي يهمني اخي هو صداقتكم وان ادكر بخير حيا كنت او ميتا.

الاخ خليفة الله يهديه الله يهديه يارب.

اخي محمود الاخ صاحب الحساب موجود وانت كما تقرا في رسالتو يحدف الحسابات ولا يعطيها لخليفة لانو كره اللعبة بسببو وانا كرهتها ايضا... الاخ خليفة مدخل الدين عشان لعبة بس الله يهديه.
      بالنسبة لخليفة مش هتكلم ف موضوعه لاني مكنتش حاضر
      كنت موجود وقتها لكن مكنتش متابع كويس
      اما بالنسبة لموضوع ابو محمد فالراجل ذوق واخلاق جدا معاكم ومع ذلك ساكتين ع اللي بيشوه صورتكم وبتزعلوا لما بنوجهلكم اتهام السرقة
      ع الاقل عرفونا اسم السارق عشان الاتهام ميتوجهلكوش الاتهام بشكل عام جميعا
      وبالنسبة للحرب مش قصة كبيرة بالنسبالنا لان جوهر الترسانة لحد دلوقتي انتو مش فاهمينه
      الترسانة ليست تحالف ولا كيان
      الأوقات الصعبة
      تكشف معدن الأصدقاء
    • روح اسال عنه ابو محمد هو عارف مين سرق منو الحسابات اصلا لي سرقها منو يلعب في الفا ولا علاقة له بالاتحاد وابو محمد عارف كدا كويس وروح اسالو

بلاش تدخل لي موضوع يونس هنا لانو يونس برئ وما سرق حاجة والحمد لله احنا في الاتحاد ما بيقدرش حد يتبت حاجة علينا عكس الحاج خليفة

والترسانة يا اخي ما تهمني سواء كيان او تحالف لي يهمني خصم العب ضدو واحاربو فلايهمني ان تكون تحالفا او كيانا او اي شئ.
    • السلام عليكم ورحمه الله ^^
      مكنتش عاوز اتكلم بس الكلام عجبنى بزياده فحبيت اتكلم ^^
      اول حاجه مش هتكلم عن اللى حققناه فى الفتره الاخيره
      هتكلم عن كذا حاجه بخصوص الترسانه وناس من الترسانه ^^
      اولهم الاخ البرنس ...
      بحب فيك شغل العيال بتاعك وبيعجبنى جدا ...
      فقلت اعيل معاك شويه ^^
      اولهم .... الباشا اللى المفروض بتعتبروه من قياده الترسانه .. اللى هو اصلا كان شغال برسايل عالعام فى الفتره الاخيره قبل الاندماج اللى كان كل ما ينزل رساله عالعام لتحالفات الترسانه يكتب تحتيها البرنس ... قياده الترسانه ^^ ... احب اعرفك الختم ده وانت فاهمه كويس بيدل على ايه ^^
      بس احب افهم الناس انك ولا حاجه ... كل الحوار انك واحد فاضى راشق 24 ساعه عملت شويه دوشه .. بقيت بتنزل قرارات .. سلموك شويه تعددات وشويه جنرالات وبقيت فنان ... بسم الله ما شاء الله ^^
      بالمناسبه .... الشتيمه اللى شتمتهالى عالواتس ^^ هتترد بس مش بالشتميه ^^ بفعل فى اللعبه ^^ اصلى مش عيل ^^ ... وقدام الناس اجهز علشان هتتنهب مره واحده مش اقل من اتنين مليون مورد بس وقتك لسه شويه عليه ^^
      ... تانى حاجه بخصوص الاخ مالك الحزين ...
      كلامك على راسي .. بس احب انوه على نقطه مش هتفهمها ولا حد هيفهمها غير خليفه ^^
      ممكن خليفه يرد على اللى حصل معايا فى الهانترز بالنيابه عنى ^^
      تالت حاجه الترسانه ككيان ^^
      من حوالى اربع سنين فاتوا كانو معظم الاتحاد او كلهم معتزلين ..
      تقريبا اللى موجود كان اتنين تلاته ...
      خرجت وعملت حلف جديد كان اسمه محاربين دلتا ... وكنت شغال عالاسطوره ... وكان دايما الهانترز واسلام لازم يتدخلوا ...
      كانت الكلمه المعتاده اللى لسه محفظينها لهم لحد الان ...
      الترسانه كيان .. تربطهم علاقه قويه فيما بينهم ...
      الرد اللى كنت بسمعه كل ما اكلم واحد ...
      وسبحان الله .. الوضع الان اتغير .. وبقه اتحاد الفرسان ... ضد الترسانه ...
      والحمد لله المعارك اللى حصلت كلها تشهد بقيمه اللى حصل ^^
      وبقيمه الفارق اللى حصل لصالحنا ...
      وبرده لسه الرد هو هو ومش عاوزين يقتنعوا ...
      الترسانه كيان والترسانه اكبر بكتير والترسانه والترسانه ...
      كفايه بقه كلام محفوظ وكلام مش مفهموم ....
      لحد الان مافى حد فى الترسانه يخلينى احترمه غير ابو محمد ... وابو ناصر
      بتمنى تركنوا اللى فات كله .. وتشوفه دلتا الان عامله ازاى ..
      والسلام عليكم ^^
      اخوكم محارب الملوك ^_^

إن هاجمتني سأرفع قبعتي احتراما لك....لكنني لن أنزلها إلا على قبرك
    • Prince of Sea كتب:

السلام عليكم ورحمه الله ^_^

مكنتش عاوز اتكلم بس الكلام عجبنى بزياده فحبيت اتكلم ^_^

اول حاجه مش هتكلم عن اللى حققناه فى الفتره الاخيره

هتكلم عن كذا حاجه بخصوص الترسانه وناس من الترسانه ^_^

اولهم الاخ البرنس ...

بحب فيك شغل العيال بتاعك وبيعجبنى جدا ...

فقلت اعيل معاك شويه ^^

اولهم .... الباشا اللى المفروض بتعتبروه من قياده الترسانه .. اللى هو اصلا كان شغال برسايل عالعام فى الفتره الاخيره قبل الاندماج اللى كان كل ما ينزل رساله عالعام لتحالفات الترسانه يكتب تحتيها البرنس ... قياده الترسانه ^^ ... احب اعرفك الختم ده وانت فاهمه كويس بيدل على ايه ^^

بس احب افهم الناس انك ولا حاجه ... كل الحوار انك واحد فاضى راشق 24 ساعه عملت شويه دوشه .. بقيت بتنزل قرارات .. سلموك شويه تعددات وشويه جنرالات وبقيت فنان ... بسم الله ما شاء الله ^_^

بالمناسبه .... الشتيمه اللى شتمتهالى عالواتس ^^ هتترد بس مش بالشتميه ^^ بفعل فى اللعبه ^^ اصلى مش عيل ^^ ... وقدام الناس اجهز علشان هتتنهب مره واحده مش اقل من اتنين مليون مورد بس وقتك لسه شويه عليه ^^

... تانى حاجه بخصوص الاخ مالك الحزين ...

كلامك على راسي .. بس احب انوه على نقطه مش هتفهمها ولا حد هيفهمها غير خليفه ^_^

ممكن خليفه يرد على اللى حصل معايا فى الهانترز بالنيابه عنى ^^

تالت حاجه الترسانه ككيان ^^

من حوالى اربع سنين فاتوا كانو معظم الاتحاد او كلهم معتزلين ..

تقريبا اللى موجود كان اتنين تلاته ...

خرجت وعملت حلف جديد كان اسمه محاربين دلتا ... وكنت شغال عالاسطوره ... وكان دايما الهانترز واسلام لازم يتدخلوا ...

كانت الكلمه المعتاده اللى لسه محفظينها لهم لحد الان ...

الترسانه كيان .. تربطهم علاقه قويه فيما بينهم ...

الرد اللى كنت بسمعه كل ما اكلم واحد ...

وسبحان الله .. الوضع الان اتغير .. وبقه اتحاد الفرسان ... ضد الترسانه ...

والحمد لله المعارك اللى حصلت كلها تشهد بقيمه اللى حصل ^^

وبقيمه الفارق اللى حصل لصالحنا ...

وبرده لسه الرد هو هو ومش عاوزين يقتنعوا ...

الترسانه كيان والترسانه اكبر بكتير والترسانه والترسانه ...

كفايه بقه كلام محفوظ وكلام مش مفهموم ....

لحد الان مافى حد فى الترسانه يخلينى احترمه غير ابو محمد ... وابو ناصر

بتمنى تركنوا اللى فات كله .. وتشوفه دلتا الان عامله ازاى ..

والسلام عليكم ^_^

اخوكم محارب الملوك ^_^
      المضحك في الموضوع ان الواحد الفاضي ابو شغل العيال وجهك مكان مهو عايز وانت زي اللامؤاخذة

ولسة مقتنع انك ذكي وانك قوي وانك حاجة ؟

مش هطول عليك عشان انت فهمك على ادك

واحد مرهم حرقان هنا عشان الملعونة بتاكله

البرنس الحراق

:D
      الأوقات الصعبة
      تكشف معدن الأصدقاء

المشاركة تم تعديلها 1 الوقت, مؤخرا بواسطة None ().

• MALEK-ALHAZIN كتب:

KingA7mos كتب:

MALEK-ALHAZIN كتب:

السلام عليكم ورحمه الله
      الموضوع ماله اي اهميه النقاط تروح وتجي غير مبرر انكم سيطرتو او احتليتو او الكلام اللي تقلولونه هذا
      الى الان فيه معارك طاحنه والى الان الاوضاع زي اللوز من جهتنا ( الترسانه )
      اذا انتو تبون تبهرون اعضاء المتندى بكلامكم هذا فحاولو ماتهربون في الحروب او تفعلون التشتيت او تعطلون الحساب والمعركه قائمه وتقولون هذي تقاريرنا ( اساليب ....... )
      القوى والسيطره مش في النقاط والارقام والهدف من اللعبه المعته والتعارف اذا انتو ماتحترمون الناس مافي احد راح يحترمك ( واخص بكلامي اخوي حسن اللي طاح من عيني على حركته هذي )
      للاسف اعتمدتو على سرقه حسابات ووطعن وكلام وسخ وقلة ادب بصراحه كنت اتمنى انه الاتحاد يرجع مثل قبل

بالتوفيق للجميع
      ارى انك راجل محترم وكلامك يحترم عدا اخر سطر بعد كلمة للاسف

لذا سارد عليك بالمثل

اولا بخصوص الوضع الحربى فنقاط الهجوم والدفاع تشهد بذلك

اما عن السرقه فقل للولد خليفه المالكى يرجع حساب ولد زمزم اللى سرقه ونقاطه 45 مليون الكلام الوسخ والطعن جاء من طرفكم اولا مو من طرفنا واللى راح يحترمنا راح نشيله فوق راسنا واللى ما راح يحترمنا راح ندوسه قولا وفعلا

اتحاد الفرسان نحو القمه موجود وسيظل بفضل الله ثم محاربيه المغاوير .... :)
      ياهلا ويامرحبا بيك اخوي حياك الله
      اللي اعرفه انكم سرقتو من خليفه اكثر من 2 مليار من الذهب واكثر من 2 مليون من الجنرالات
      اما بخصوص حساب ولد زمزم هو ماسك الحساب سنين فليش يرجع الحساب وصاحب الحساب معتزل من اللعبه من زمان لمين يرجع الحساب اصلا ؟؟؟!!!!
      وكان معاه اكثر من 5 حسابات كلها حسابات مخصصه لبناء الجيش سرقتوها منه
      ومن جهه اخرى انت تتكلم عن حساب واحد وانا اتكلم لك عن اكثر من 20 حساب حربي بمعنى الكلمه وعن حسابات مخصصه لبناء الجيوش وعن حسابات فيها ملايين من الذهب
      اللي انتو تحاربو بها الان

( اتمنى ان الاتحاد يرجع مثل قبل وبالتوفيق للجميع )
      يبدو ان المدعو خليفه المالكى سارق حساب ولد زمزم فهمكم ان الحساب له
      ان كنت تعرف ابو محمد كتكات اخى اذهب له هو تحدث مع ولد زمزم وولد زمزم فهمه كل شيء فهمه انه اعطى الحساب للمدعو خليفه ولما حب يرجع للعبه بعد شهر ونصف فقط من اعطاء الحساب للمدعو خليفه رد وقاله انا خسرت امبروزيا وخسرت فلوس عشان انقل حسابات جنب حسابك وما ينفع اعطيك الحساب ومثل ما ذكر اخى عبد المجيد ووراك الرسائل ولنا منها من الصوت والصوره كثير جدا
      انت يا اخى لو اعطيتنى حسابك قلتلى خذه حتى يجيه بيعه ولو حتى قلتلك خذه وكنا اصدقاء ورجعت قلتلك اعطنى حسابى الطبيعى لو انت ابن اصول وعلموك اهلك رد الامانه ترد الحق لاصحابه وفى الاخير جاء المدعو خليفه يقول اعطونى حسابات مقابل انه يرجع الحساب
      وقال ايضا انه يبغى 9000 امبروزيا حتى بعد ما وافق محمد ولد زمزم على انه يعطيه ال9 الاف امبروزيا تهرب بحجة انه اعطى مهله اسبوع لولد زمزم
      اما بخصوص اننا سرقنا منه فاتحداك او اتحداه انه يجيب دليل على هذا او يقول اسم حساب اخذناه منه بل بالعكس هو من سرق منا حساب محمود الملاح
      واخذ 2 مليون جنرال مقابل انه يرد الحسابات اللى سرقها مننا وهو خارج من الاتحاد
      هذا سارق اخى وان اردت الدلائل فتعالى للخاص اعطيك كل ما معنا وسنقوم بتنزيل كل الملفات الصوتيه والصور والمحادثات عما قريب باذن الله فى كل العوالم حتى نفضحه ونعرف الجميع انه لص
      :flat: اتحاد الفرسان نحو القمه :flat:

:DarkDevil' :DarkDevil' انما الامم الاخلاق ما بقيت ..... ان هم ذهبت اخلاقهم ذهبوا :DarkDevil' :DarkDevil'
    • هههههههههههههههههههه لا متقلقيش انا معتزل دلتا من ساعت اخر ضربة برية و بحرية ضربناها للفرسان في غرفة العمليات و مش راجع دلتا مرة اخري لاسباب تتعلق بالجزر و المكفائات ^^

و مبروك للاتحاد و الفرسان للسيطرة في 2018 و انشاء الله سيقف كيان الترسانة شامخا متربعا علي عرش دلتا مرة اخري بل و اقوي ايضا انتظروهم ;)

One man with only one heart, say I'm a demon .. Say I'm a beast, But I can't stay stronger forever
    • White Beard كتب:

هههههههههههههههههههه لا متقلقيش انا معتزل دلتا من ساعت اخر ضربة برية و بحرية ضربناها للفرسان في غرفة العمليات و مش راجع دلتا مرة اخري لاسباب تتعلق بالجزر و المكفائات ^^

و مبروك للاتحاد و الفرسان للسيطرة في 2018 و انشاء الله سيقف كيان الترسانة شامخا متربعا علي عرش دلتا مرة اخري بل و اقوي ايضا انتظروهم ;)
      بأصدق المشاعر وبأشدّ الكلمات الطيبة النابعة من قلب وفيّ، أقدم شكري وامتناني لمن كانو سبب في استمرار واستكمال مسيرة حياتي، من وقفوا معي بأشدّ الظروف ومن حفزوني على المثابرة والاستمرار وعدم اليأس، أقدم لكم أجمل عبارات الشكر والامتنان من قلب فاض بالاحترام
      أخي وايت لك التقدير والاحترام
      وقد أقلقنا غيابك طويل عن هدايا العالم جميل أن شاللهذا يكون في طاعة الله ورضاه
      أخي ويت
      وصديقي
      اهلا بك وبكل اعضاء الترسانه الي ينضمو للحلف الفرسان
      ونرحب بكم دائما ابدا
      طبعا بعد رفع الآيات البيضاء وإلقاء سلاح ترسانه الي منتهية صلاحيته في دلتا

تلوح في سمائنا دوماً نجوم برّاقة، لا يخفت بريقها عنا لحظة واحدة، نترقب إضاءتها بقلوب ولهانة، ونسعد بلمعانها في سمائنا كلّ ساعة، فاستحقت وبكل فخر أن يرفع إسمها في عليانا
      اتحاد الفرسان
    • ramos كتب:

سبحان الله الفارسات زرعو نخلة .. خليكم قد المعارك و كملوها للاخر..
      المشكلة لما ينهبوا حد ينابحوا على المنتدى .. صدف

لساك بدرى على اما تعرف معنى اللى اتعمل فى الجزيره :shekozal:

:DarkDevil' :DarkDevil' انما الامم الاخلاق ما بقيت ..... ان هم ذهبت اخلاقهم ذهبوا :DarkDevil' :DarkDevil'
    • KingA7mos كتب:

ramos كتب:

هههههههههههه لا يا عمري فاهم
      الي حصل انم دخلتو اضعاف جيشكم في المعارك في اخر ثواني و فعلتو العطلة عشان توقفو امدادات جيشنا و يضل محبوس من داخل

المهم انا عندي العطلة في نص المعارك ليس انتصار بغض الطرف عن السبب.. مع احترامي للفارسات
      لا إله الا الله

المشاركة تم تعديلها 1 الوقت, مؤخرا بواسطة ramos ().

• ramos كتب:

KingA7mos كتب:

ramos كتب:

هههههههههههه لا يا عمري فاهم
      الي حصل انم دخلتو اضعاف جيشكم في المعارك في اخر ثواني و فعلتو العطلة عشان توقفو امدادات جيشنا و يضل محبوس من داخل

المهم انا عندي العطلة في نص المعارك ليس انتصار بغض الطرف عن السبب.. مع احترامي للفارسات

يا حبيب القلب انت اخويا وهذه لعبه اتمنى ما يكون فى اى نوع من العدائيه فى القلب تجاه اى احد فى اتحاد الفرسان لاننا لا نكن لاحد اى بغض حاش لله
      اما عن التعطيل وحبس الجيوش والفوز بالمعركه
      هذا لصالحك ولصالحى
      النسخه هذه اسلوبها سيء جدا جدا
      اظن انتم تسهرون وتتابعون ونحن كذلك احنا ما عندنا مانع نفضل نقاتل سنين ضوئيه على الجزيره بس وش الفايده يعنى احنا سيطرنا برى انتوا جبتم وسيطرتم واحنا رجعنا لمدننا وكنا هانزيد البرى من تجاهنا اضعاف اللى على الجزيره وناخد المدن مره اخرى وكان معنا قوات بريه كبيره جدا بس المشكله فى نظام النسخه لا احنا هانسيطر على الجزيره ولا انتم موضوع ونسخه فاشله حربيا للاسف ...
      فاحنا نستمتع اسبوع اتنين ثلالثه وناخد فاصل لصالحك ولصالحى وهكذا انا مش عاوز اقول ليك احنا فزنا باكبر المعارك البريه والبحريه والكلام اللى لا يجيب ولا يودى هذا بس حبيت اوضحلك نقطه معينه عشان تفهم اننا ما بننسحب والدليل انك لو عاوز تكمل كنت كملت فى معركة مدينتى ما انسحب منها لا انساك فلسطين وكذلك مدينة لاعبنا بسم الله
      فالامر مفهوم من قبل كبار محاربين الطرفين تحياتى يا محترم

• KingA7mos كتب:

ramos كتب:

KingA7mos كتب:

ramos كتب:

هههههههههههه لا يا عمري فاهمالي حصل انم دخلتو اضعاف جيشكم في المعارك في اخر ثواني و فعلتو العطلة عشان توقفو امدادات جيشنا و يضل محبوس من داخل

يا حبيب القلب انت اخويا وهذه لعبه اتمنى ما يكون فى اى نوع من العدائيه فى القلب تجاه اى احد فى اتحاد الفرسان لاننا لا نكن لاحد اى بغض حاش لله
      اما عن التعطيل وحبس الجيوش والفوز بالمعركه هذا لصالحك ولصالحى
      اظن انتم تسهرون وتتابعون ونحن كذلك احنا ما عندنا مانع نفضل نقاتل سنين ضوئيه على الجزيره بس وش الفايده يعنى احنا سيطرنا برى انتوا جبتم وسيطرتم واحنا رجعنا لمدننا وكنا هانزيد البرى من تجاهنا اضعاف اللى على الجزيره وناخد المدن مره اخرى وكان معنا قوات بريه كبيره جدا بس المشكله فى نظام النسخه لا احنا هانسيطر على الجزيره ولا انتم موضوع ونسخه فاشله حربيا للاسف ...
      فاحنا نستمتع اسبوع اتنين ثلالثه وناخد فاصل لصالحك ولصالحى وهكذا انا مش عاوز اقول ليك احنا فزنا باكبر المعارك البريه والبحريه والكلام اللى لا يجيب ولا يودى هذا بس حبيت اوضحلك نقطه معينه عشان تفهم اننا ما بننسحب والدليل انك لو عاوز تكمل كنت كملت فى معركة مدينتى ما انسحب منها لا انساك فلسطين وكذلك مدينة لاعبنا بسم الله
      لك كامل الاحترام اخوي العزيز..
      اعتقد كان المفروض انه نتشاور على الاكمال او انهاء المعركة ..
      ان شاء الله نشوف حضور اقوى في المعارك القادمة
      لا إله الا الله
    • KingA7mos كتب:

ramos كتب:

KingA7mos كتب:

ramos كتب:

هههههههههههه لا يا عمري فاهمالي حصل انم دخلتو اضعاف جيشكم في المعارك في اخر ثواني و فعلتو العطلة عشان توقفو امدادات جيشنا و يضل محبوس من داخل

اما عن التعطيل وحبس الجيوش والفوز بالمعركه هذا لصالحك ولصالحى

غريب امركم تبتدون الحرب بمزاجكم وتوقفوها بمزاجكم !!!!!

عرفتو خطأكم وانسحبتو هذا اللي حصل

على العموم ودنا نشوف افضل من كذا في الايام القادمه

ولنا الشرف اننا نحارب معكم في اللعبه للمتعه ومعرفة الوجيه الطيبه

• نحن لم ننسحب من المعارك ولم نجد من نحاربه بعد هروبك من ثلاث معارك رئيسيه وبعد خسارتك لاكثر من 2 مليون جينرال وايضا زملائك الذين فعلو العطله
      طبعا كالعاده سوف تقول ان هذا الكلام غير صحيح
      نود ان نخبرك انه تم وضع تقارير هروبك من المعارك وايضا زملائك الذين فعلو العطل فى منتدى الحروب حتى لا ندع مجالا للشك فى كلامنا فكل تحركاتك مسجله بالتقارير والصور ولك الحق ان تطلع عليها فى اى وقت
      اتحاد الفرسان هم اسياد دلتا بلا منازع ومن لديه المقدر ه على المعارك حياه الله فى ساحة القتال
      قبل ان اختم رسالتى تود ان نخبركم بانه قد تم قتح مركز للتدريب على فنون القتال وإدارة المعارك ومن لديه رغبه فى الانضمام يقدم طل للجينرال الخبير العسكرى ((( عبد المجيد )))
      ملحوظه قبول الطلبات لللاعبى الترسانه مجانا ولفتره محدوده
      تقبلو وافر احترامى جميعا
      الفرسان منظومه معقده يصعب على اى تحالف فك رموزها

• كتب alsakr 30

ارجو ان تبلغ خليفة بخصوص الحسابات المسروقة والتي اعرفها تماماً كانت مع لاعبين من قدامى الاتحاد وثقوا تماماً بلاعب اسمه خليفة سلموه بياناتهم للإهتمام بحساباتهم وسلمته انا الجنرال لأنه كان يحارب الترسانة او هكذا ظننت فكان يدخل معارك ويطلب دعم ثم يختفي في عطلة...

ان كان يتحدث عن سرقة الذهب فلولا دعمي له بالذهب بشكل متواصل ومستمر لكان ذهبي فوق ال 4 مليار وربما اكثر. وان شاء الاحدث عن سرقة الجنرالات كنت اشتري له الجيوش من التحالف باسعار مرتفعة لأبيعها له بأقل سعر كنت مخدوعاً بولائه الزائف للإتحاد وصدقت وعوده الكثيرة لأني لم اضمر يوما نية خبيثة... يتحدث عن سرقة 2 مليون جنرالات سرق مني اكثر من ذلك بكثير كنت ابني في كل دفعة 300 او 400 الف دفعة واحدة واخزنها عنده فليس لدي سوى حسابي استخدمه...

سأل شيخاً عن امر لعبة سأخبره بخصوص حساب ولد زمزم اللذي عمد الى توريطه بحرب ضد الترسانة وجر اليها رومل وحاول سرقة الحسابين فأفلح مع ولد زمزم اللذي ترك له الحساب يديره في حرب اللعبة بسبب اوضاعه في حرب بلاده وثق فيمن لا يجب ان يثق به احد... سرق حساب ولد زمزم ولم يكسب ثقة رومل....

يا خليفة لو كنت تسأل رأي شيخ في حسابات ليست لك، العديد منهم حاولوا الرجوع وانت غيرت بياناتهم هذه اسمها سرقة ولو وجدت عالماً يفتي بجواز ما فعلت فهو يخدعك كما فعلت انت، فالسرقة سرقة اكانت في عالم الواقع او عالم افتراضي...
      الفرسان منظومه معقده يصعب على اى تحالف فك رموزها