بيان هام من تحالف (Alpha)

• تعليقاً علي نص " محدش بيسرق تحالف بالأعضاء بتاعته "
    لأ فيه اشخاص غير محترمة بتسرق التحالف بالأعضاء بتاعته عادي
    لو هذا رأيك يبقي تقدروا تطلعوا من التحالف بالاعضاء بتوعكم
    بس انت عارف و متأكد انكم لو طلعتوا من التحالف محدش هايجي وراكم
    انتوا بس فالحين تقفلوا علي الاعضاء العام و تخدعوهم و تقولولهم ان التحالف بخير و مكمل
    انما انتوا خايفين تفتحوا العام علي الاعضاء علشان لو فتحتوه دقيقتين الدنيا هتخرب علي دماغكوا
  • الحاوي wrote:

Death__Soul wrote:

انا قضيت وقت جميل بينكم و عرفت ناس محترمة كتيرة و استفدت منكم كتير
    احنا يا ريس اللي اتشرفنا بمعرفتك والله من الناس المحترمه جدا

حبيبي تسلم الشرف ليا والله و ربنا يوفقنا جميعا في حياتنا العملية يا رب
    تحالف : [ЄИÐ]
    ID: Death_Soul
  • almasry wrote:

طبعا يا كرم احنا اكبر من كل الكلام دا بكل تأكيد والحمدلله حتي خلافنا مفهوش تطاول وبشكل حضاري

واكيد اسامه قيادي كرمنالز ومش اسامه لواحده الا طلب طرد الشخص دا انا برضه وافقت علي طرده لكن اعتراضي كان عن رفضكم استكمال الاتفاق ودا سبب الموضوع

في النهايه اعتقد ان كل شي انتهى والنقاش لن يأتي بجديد

بالتوفيق
    والله يا عمور مش فاهم انت تقصد ايه باستكمال الاتفاق
    اقفل الموضوع يا عمرو ورقمي معاك يا معلم
  • Shazl-Y wrote:

تعليقاً علي نص " محدش بيسرق تحالف بالأعضاء بتاعته "
    لأ فيه اشخاص غير محترمة بتسرق التحالف بالأعضاء بتاعته عادي
    لو هذا رأيك يبقي تقدروا تطلعوا من التحالف بالاعضاء بتوعكم
    بس انت عارف و متأكد انكم لو طلعتوا من التحالف محدش هايجي وراكم
    انتوا بس فالحين تقفلوا علي الاعضاء العام و تخدعوهم و تقولولهم ان التحالف بخير و مكمل
    انما انتوا خايفين تفتحوا العام علي الاعضاء علشان لو فتحتوه دقيقتين الدنيا هتخرب علي دماغكوا
    طيب احنا خرجنا من التحالف نشوف بقا مين اللى وقع ومين مكمل هههههههههههههههههههههههههه
    اصنع عالمي الخاص واعيش به وحدي دون ان يزعجني احد
    :RocK:
  • almasry wrote:

بسم الله الرحمن الرحيم

اعلن لكم اليوم عن احد اهم مواضيعنا داخل غرفه قياده تحالف (الفا)

منذ فتره اعلنا عن طرد احد اعضاءنا المسماه ب(الملكه بلقيس) بسبب ان القياده اكتشفت ان الحساب تابع لشاب واساء استخدامه بطريقه غير مقبوله نهائيا من كل القاده

عفوا سأشرح لكم الوضع منذ ان اندمجنا

في بدايه الامر الجميع يعرف تحالف كريمنالز قبل الاندماج كنا موجودين في المركز الرابع ولكن رغبه منا بزياده التفاعل والحماس قررنا الاندماج مع تحالف اسياد صاحب الترتيب الثامن وتحالف titan صاحب الترتيب السادس

اتفقنا علي ان تكون القياده مشتركه بواقع شهر لكل تحالف

طبعا الاتفاق حدث بين جميع التحالفات وفي عدم وجودي لانشغالي خارج اللعبه ولكن فور عودتي وبرغم رفضي لكل الاتفاقيات التزمت بالاتفاقيات وسلمنا القياده لقائد تحالف titan اخونا (عيد)

ومع قرب موعد تسليم القياده لنا مره اخري ظهرت هذه المشكله واجتمعنا لنعرف من وراء ذلك الحساب الوهمي واكتشفنا انه احد قياديين تحالفنا تحالف كريمنالز

بعدها اعلنا اننا سنعزله بشكل كامل من القياده بسبب ما قام به واحترمت قياده كريمنالز هذا القرار ولم نعترض عليه

ليأتي معاد تسلم القياده ونفاجأ برفض تحالف titan تسلم القياده لنا بحجه ما حدث من طرف الشب التابع لنا

انا لا ابرأه ولست متعاطف معه بشكل او بأخر ولكن من متي ونحن نتعامل بهذه الطريقه وبأي مبرر تتعدي علي مجهود ايام وشهور بل سنتين من عمر التحالف لمجرد خطأ احد قادته

ما حدث هو استلاء وتعدي علي مجهود الغير

للاسف اعلن لكم اليوم ان قاده كريمنالز فقدو السيطره بشكل كامل علي التحالف الذي نمثل اغلبيته بنسبه تتعدي ال ٧٠٪؜

لله الامر لن اقول الا حسبي الله ونعم الوكل ومن اليوم وبعد اكثر من ٩ سنوات اعتزل اكريام بشكل نهائي

لم اتوقع من قبل ان يكون هذا موقف اعتزالي ولكن قدر الله وما شاء فعل احببت ان اشارككم ما حدث معي خلال هذه الفتره واستودعكم الله وتمنياتي بالتوفيق للجميع
    جرا ايه يا مصري
    شدة وتزول يا صاحبي
    دي ماهياش اول يحصلك موقف زي ده او مشابه
    وانت عديت حاجات زي كده كتير
    يجدع هو في اكتر من لعب الاعصاب بتاع بورياس
    ده احنا مكناش بننام يسطا
    ريح مخك بس وعيد تفكيرك تاني وبعد كده اعرف صحبك وعلم عليه
    ارجع لان مش بعد سنين تعب هتعتزل بسهولة كده
    ولعلمك انا معتزل ومبلعبش اساسا بس ده اكتر دليل يوضحلك قد ايه صعوبة انك تعتزل بعد كل اللي انت تعبت فيه
    اللهم بلغت اللهم فاشهد ..

:shekozal: The King is coming so don't make a sudden move

:DarkDevil' All Thanks To Mobydik
  • I.am........LeGenD wrote:

almasry wrote:

بسم الله الرحمن الرحيم

منذ فتره اعلنا عن طرد احد اعضاءنا المسماه ب(الملكه بلقيس) بسبب ان القياده اكتشفت ان الحساب تابع لشاب واساء استخدامه بطريقه غير مقبوله نهائيا من كل القاده

في بدايه الامر الجميع يعرف تحالف كريمنالز قبل الاندماج كنا موجودين في المركز الرابع ولكن رغبه منا بزياده التفاعل والحماس قررنا الاندماج مع تحالف اسياد صاحب الترتيب الثامن وتحالف titan صاحب الترتيب السادس

طبعا الاتفاق حدث بين جميع التحالفات وفي عدم وجودي لانشغالي خارج اللعبه ولكن فور عودتي وبرغم رفضي لكل الاتفاقيات التزمت بالاتفاقيات وسلمنا القياده لقائد تحالف titan اخونا (عيد)

ومع قرب موعد تسليم القياده لنا مره اخري ظهرت هذه المشكله واجتمعنا لنعرف من وراء ذلك الحساب الوهمي واكتشفنا انه احد قياديين تحالفنا تحالف كريمنالز

بعدها اعلنا اننا سنعزله بشكل كامل من القياده بسبب ما قام به واحترمت قياده كريمنالز هذا القرار ولم نعترض عليه

ليأتي معاد تسلم القياده ونفاجأ برفض تحالف titan تسلم القياده لنا بحجه ما حدث من طرف الشب التابع لنا

انا لا ابرأه ولست متعاطف معه بشكل او بأخر ولكن من متي ونحن نتعامل بهذه الطريقه وبأي مبرر تتعدي علي مجهود ايام وشهور بل سنتين من عمر التحالف لمجرد خطأ احد قادته

للاسف اعلن لكم اليوم ان قاده كريمنالز فقدو السيطره بشكل كامل علي التحالف الذي نمثل اغلبيته بنسبه تتعدي ال ٧٠٪؜

لله الامر لن اقول الا حسبي الله ونعم الوكل ومن اليوم وبعد اكثر من ٩ سنوات اعتزل اكريام بشكل نهائي

لم اتوقع من قبل ان يكون هذا موقف اعتزالي ولكن قدر الله وما شاء فعل احببت ان اشارككم ما حدث معي خلال هذه الفتره واستودعكم الله وتمنياتي بالتوفيق للجميع
    جرا ايه يا مصري
    شدة وتزول يا صاحبي

ده احنا مكناش بننام يسطا

ولعلمك انا معتزل ومبلعبش اساسا بس ده اكتر دليل يوضحلك قد ايه صعوبة انك تعتزل بعد كل اللي انت تعبت فيه

حبيبي يا طه ربنا يخليك والله مهما حصل مش هيحصل زي الا حصل في بورياس احنا اتبهدلنا هناك جامد والله بس الحمدلله اعتزلنا والناس كلها بتحترمنا واعدائنا قبل اصدقائنا كمان

بس بيجي وقت بتحس ان كفايه عاللعبه كده لان اوقات بتحصل مشاكل الواحد مبيقدرش انه يجادل فيها لان مجرد جدالك هيصغر منك فقولت ابعد وخلاص بس ايه رايك بقا تحمسني وترجع من الاعتزال معايا ؟!
  • almasry wrote:

I.am........LeGenD wrote:

almasry wrote:

[b][/b]

بسم الله الرحمن الرحيم

جرا ايه يا مصري
    شدة وتزول يا صاحبي

ده احنا مكناش بننام يسطا

حبيبي يا طه ربنا يخليك والله مهما حصل مش هيحصل زي الا حصل في بورياس احنا اتبهدلنا هناك جامد والله بس الحمدلله اعتزلنا والناس كلها بتحترمنا واعدائنا قبل اصدقائنا كمان

بس بيجي وقت بتحس ان كفايه عاللعبه كده لان اوقات بتحصل مشاكل الواحد مبيقدرش انه يجادل فيها لان مجرد جدالك هيصغر منك فقولت ابعد وخلاص بس ايه رايك بقا تحمسني وترجع من الاعتزال معايا ؟!
    يباشا سيبها بظروفها
    وان شاء الله يتم اللي فيه الخير

:shekozal: The King is coming so don't make a sudden move

:DarkDevil' All Thanks To Mobydik
  • لازلت أذكر الموضوع الذي نشر قبل فترة على المنتدى العام ...

شاهد فضيحة الـ UFA و اعلان الحرب عليهم

أليس فيكم رجل رشيد !؟

أبو الحيتان
    قولوا لسماء الكون لقد طاولنا النـجـم برفعتنا
    يـادهـر لقد جـربت على نيران الشـدة عـزمـتـنا
    طوفان الباطل لم يغرق في الخوف سفينة قوتنا

ابو الحيتان
  • mohsen nabeil wrote:

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

بعد التحية الطيبة :-

اخى المصرى وانت اخ غالى على قلبى

لم اقبل ابدا هذه الاعتزال

احنا اتجمعنا كثيرا فى مجالس ومعاهدات

وتحالفات من ايام UFW لو تتذكره

دائما تعرضت مشاكل وكنت قدها وقدود

واتمنى يا عمرو انك تشكل من جديد تحالفك اى الشيئ تحتاجة

انا تحت الخدمة

وحتى لو اشكل انا بنفسى معاك حلف ده انا تحت امرك

لكن لا تعتزل ابدا

انا يا امة اسست تحالفات واخره كان حلف VOW ولما انشغلت واندمجت مع حلف END

وبتابع خفافى ولكن لعيونك يا حبى اتواجد باستمرارية ونشغل شغل تانى

وبالتوفيق لك اى حاجة كلمنى عالواتس

وبالتوفيق لحلف الفا واتمناله عدم انشقاق الصف ولانه نموذج قوى ونتظر منه تغير مجريات سيرفر ليس انقلابات وسقوط سريعا

تحياتى

سعد الدالى

ما شاء الله تبارك الله .. يبدو ان اللغة العربية عندك أتحسنت جامد من ساعة اخر مرة تركتك عليها يا محسن

ممتاز .. أستمـــــر :D

----------

صاحب السعادة

وحشيتني جداً يا بليل .. ابقي هات بوسة مشبك علي أنستجرام

اسف نسيت أقول لصاحب الموضوع الله يوفقك ويقدم الي فية الخير

أن زارك الحزن في لحظة ما .. بادر بالصلاة فأن فيها سعادتك :figaro:

The post was edited 1 time, last by K_Speed ().

• انت الغالي علي قلبي يا قمر

انا شكلي هعمل كدة زيك بالظبط هلغي كل مواقع التواصل وهترك تويتر والسناب

شكلك هتنتظر كتير في موضوع الجواز دة هناك مستجدات هبقي اقولك عليها في الخاص هتفرحك

وبعدين انا خطيبتي موجودة البنوتة الحلوة اممممممممممممم ابقي بوسهالي علي خدها

مش مصدق موضوع اسكندرية دة خالص :D هتسيب بلد الاحلام كما يطلقون عليها ونيويورك وتروح أسكندرية :D
  • K_Speed wrote:

mohsen nabeil wrote:

انا تحت الخدمة

لكن لا تعتزل ابدا

وبالتوفيق لحلف الفا واتمناله عدم انشقاق الصف ولانه نموذج قوى ونتظر منه تغير مجريات سيرفر ليس انقلابات وسقوط سريعا

تحياتى

سعد الدالى
    ما شاء الله تبارك الله .. يبدو ان اللغة العربية عندك أتحسنت جامد من ساعة اخر مرة تركتك عليها يا محسن

سبحانة الله وفلوس اسيادك اللى سافروك بره وادوك حسابات تلعب ببيها قبل ما تعتزل وغيروك برضوا وبقيت شاطر وتعرف تهزر
    من الرغم ان انا مفيش بينى وبينك اى الكلام وعلاقتى بيك مقطوعه من زمان وانت اللى قطعته بنفسك مش انا بس خلافات فى جوةاللعبه وملهاش اى قيمه ولامعنى
    بس احب اعرفك ان اسيادك دول حبايبى جداا ولسه علاقتى بيهم كويسه من الرغم ان انا مقابلتهمش فى الحقيقه والواقع[b][i]عندهم الاصل ومش عندك مش انت اللى قابلتك واكلت معاك قبل كدا وشربت معاك قبل كدا [/i][/b]
    بس يا خساره نداله وقلة الاصل غالب مفيش فايدة فيك

عندك نبيل اليافعى كمثال وكنا انا وهوة دايما فى مشاجرات واختلافات جوة اللعبه وانما فى النهاية ما دام الا الحب و الود والاصل نظيف اللى جوة وجوايا
    من غيرما اقابله او اشوفه او اقعد معاه او اكل معاه او اقعد معاه فى قهوة مثل
    واتصل بى مخصوص من امريكا عزنى فى وفاة والدى من 3سنين شوف من 3سنين ومنساش مكالمة تلفونه وخدت دقيقه او دقيقتين بالكثير
    هى دى مواقف ثابته اللى عمرها ما تنسى ابدا

امه انت يا خالد فى مكانك محجوز فى صندوق الزباله انت وكل واحد واقل باصله معايا
    من الناس اللى انا قابلته

افتكر كويس انك انت اللى نكشتنى وانت اصل لا على بالى ولا فى تفكيرى ولا اصل شايفك بس نقول اى فى الحرقان اللى عندك

افتكر كويس انى مش هرد عليك تانى حتى لو اتشقلبت هنا لان مش هديك حجم اكبر من كدا

تحياتى ليك يا بلبل وخلينا نشوفك حتى لو عالواتس
    انا كدا كدا شبه معتزل لعبه ويدوبك بتابع حسابى من بعيد لبعيد وبسلم على الشباب مش اكثر
    و اشوف الناس محترمه كويسة اللى زيك وزى غيرك مش اكثر
    مش زى ما انت متخيل ان انا بلعب بقوة فى لعبه او شيئ لا لا

لان للعبه شبه ماتت من الرغم ان فى الناس كثير تلعب وبالخص فى العالم الفا
    فى الناس كثيرتلعب وفى الناس رجعت تلعب تانى وانما برضو متعه بتاعت زمان مش موجودة
    سلام لكل الاحبه اللى بيحبونى بس ^_^

:radar: لا زعيـم بعد الزعيـــم ... :radar:
    سعد الدالى :paso: :paso:

The post was edited 1 time, last by mohsen nabeil ().

• mohsen nabeil wrote:

K_Speed wrote:

mohsen nabeil wrote:

انا تحت الخدمة

لكن لا تعتزل ابدا

تحياتى

سعد الدالى

سبحانة الله وفلوس اسيادك اللى سافروك بره وادوك حسابات تلعب ببيها قبل ما تعتزل وغيروك برضوا وبقيت شاطر وتعرف تهزر

من الرغم ان انا مفيش بينى وبينك اى الكلام وعلاقتى بيك مقطوعه من زمان وانت اللى قطعته بنفسك مش انا بس خلافات فى جوةاللعبه وملهاش اى قيمه ولامعنى

بس احب اعرفك ان اسيادك دول حبايبى جداا ولسه علاقتى بيهم كويسه من الرغم ان انا مقابلتهمش فى الحقيقه والواقع[b][i]عندهم الاصل ومش عندك مش انت اللى قابلتك واكلت معاك قبل كدا وشربت معاك قبل كدا [/i][/b]

بس يا خساره نداله وقلة الاصل غالب مفيش فايدة فيك

عندك نبيل اليافعى كمثال وكنا انا وهوة دايما فى مشاجرات واختلافات جوة اللعبه وانما فى النهاية ما دام الا الحب و الود والاصل نظيف اللى جوة وجوايا

من غيرما اقابله او اشوفه او اقعد معاه او اكل معاه او اقعد معاه فى قهوة مثل

واتصل بى مخصوص من امريكا عزنى فى وفاة والدى من 3سنين شوف من 3سنين ومنساش مكالمة تلفونه وخدت دقيقه او دقيقتين بالكثير

هى دى مواقف ثابته اللى عمرها ما تنسى ابدا

امه انت يا خالد فى مكانك محجوز فى صندوق الزباله انت وكل واحد واقل باصله معايا

من الناس اللى انا قابلته

افتكر كويس انك انت اللى نكشتنى وانت اصل لا على بالى ولا فى تفكيرى ولا اصل شايفك بس نقول اى فى الحرقان اللى عندك

افتكر كويس انى مش هرد عليك تانى حتى لو اتشقلبت هنا لان مش هديك حجم اكبر من كدا

تحياتى ليك يا بلبل وخلينا نشوفك حتى لو عالواتس

انا كدا كدا شبه معتزل لعبه ويدوبك بتابع حسابى من بعيد لبعيد وبسلم على الشباب مش اكثر

و اشوف الناس محترمه كويسة اللى زيك وزى غيرك مش اكثر

مش زى ما انت متخيل ان انا بلعب بقوة فى لعبه او شيئ لا لا

لان للعبه شبه ماتت من الرغم ان فى الناس كثير تلعب وبالخص فى العالم الفا

فى الناس كثيرتلعب وفى الناس رجعت تلعب تانى وانما برضو متعه بتاعت زمان مش موجودة

سلام لكل الاحبه اللى بيحبونى بس ^_^

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

اية يا عم دة كله دة أنا بكلمك علي اللغة بتاعتك الي كانت ضايعة أتحسنت بس

تطلع السواد الي في قلبك دة كله :D

مش هرد عليك وهخليها تاكلك عارف ليه .. ؟؟ هقولك ليه مش هرد عليك

لانك يا محسن وحبيبك الي انت عارفة الي بيقولك يمين يمين شمال شمال واطي ياض البس ياض تقوله حاضر وروح اقعد معاهم ياض وسجل يا تقوله حاضر :D

مش عاوز أقولك تحالفكم كله علشان فية ناس محترمة

وكنت قيادي فية ايام ما توعي انت علي العبة مع حبيب قلبي شريف صبري يعني الاحترام والادب

عمركم ما تيجوا نقطة في تاريخ خالد سبيد في الفا

دة تمامك يا محسسسسييييننننناااااااااااااااااان :D