كفاكم تحدث وكثرة كلام لا قيمة له

• MaRkO PolO كتب:

MeGa96 كتب:

MaRkO PolO كتب:

حبيت اعلق على نقطه واحده بس انتا اتكلمت فيها
      هوه ليه فى المعارك الى انتا فزت فيها كنت فاضى ومتواجد ومش مشغول
      ووقت لما يكون فى معارك عندك فى مدنك مش بتبقى فاضى ومشغول

*************************************************************************************************************************
      محاربين الهالك الذي تتحدث عنهم يا كثير الكلام عندما تواجدوا ربحوا اكبر جوله بري وكان من نصيبكم الانسحاب برغم انكم كنتم متفوقين من حيث الجنرالات والقوات
      وكمان هوه انتم بتبقوا فاضيين كلكم مره واحده مع بعض ولما بتتشغلوا بتتشغلوا كلكم مع بعض بردو ؟
      وفى حاجه مهمه احنا عمرنا ما كان جنرالاتنا اعلى من جنرالاتكم وفى اول الحرب انتوا جنرالاتكم كانت اعلى من جنرالات تحالفى الجلاد و الصفوه مجتمعين ..... جنرالاتكم كانت اكتر من 400 الف

انتم لم تزوروا جزيرتى الا مره واحده فقط وانا غير موجود يا ماركو .. راجع نفسك مع الشباب واتأكد بنفسك ..
      ما هوه دا الى انا بتكلم فيه انتا لما بتخسر او نكون هاجمين عليك مش بتبقى موجود او بتبقى مشغول يعنى بيبقى فى حجه ليك تبرربيها لنفسك الى بيحصل .....لكن لما انتا بتفوز بتبقى فاضى وكله تمام معاكوكمان ايه مش عليك انتا بس دا انتا بتتكلم على التحالف بتاعك كامل يعنى لما بتفوزوا فى معركه بتبقوا فاضيين ومتواجدين
      لكن لما تخسروا بيبقى اكيد انتوا مشغولين ومش متواجدين
      **وبعدين احنا تقريبا قعدنا عندك 48 ساعه فى الجزيره

وعلى فكره انتا محسسنى انك رجل المستحيل الى مش بيخسر ابدا ولو خسرت يبقى اكيد فى سبب للخساره غير ان خصمك ممكن يكون افضل منك مثلا .....
      *انا مش قصدى اهانه على فكره ولا بتريق بس دا الاحساس الى انتا موصله ليا عنك بجد

أكيد الموضوع ابسط من كده بكتير .. وع العموم الحرب انتهت .. واعتقد ملهوش لازمه اي كلام بالحرب .. نركز بقى فى العالم عشان الحروب الجايه ;)

• بس عارف
      انت بتتكلم اكتر مننا
      الموضوع عنوانه ليك اكتر م هو لينا
      بالتوفيق يانجم
      :D
      للذين مروا بنا وتركوا في روحنا خدشاً دون أن يدركوا
      وللذين مررنا نحن بهم وتسببنا لهم بأذى دون علمنا
      لمن لم نقدر وجودهم بالشكل الكافي قبل رحيلهم
      ولمن أدركوا قيمتنا فقط بعد رحيلنا
      لأولئك الذين رغم سوءهم لم نكرههم يوماً
      وأولئك من تركوا بصمة في روحنا جعلتنا ما نحن عليه الآن
      دروسكم علمتنا
      ومواقفكم ثبتتنا
    • El~Prince كتب:

بس عارف

انت بتتكلم اكتر مننا

الموضوع عنوانه ليك اكتر م هو لينا

بالتوفيق يانجم

:D
      يا حبيبي القصه ان مفيش غيري انا بس اللى بيرد عليكم .. على عكسكم كلكم داخلين تردوا ..
      مفيش ليا غير موضوع واحد بتناقش معاكم فيه على عكسكم كل واحد فاتح موضوع وعمال يتكلم

بالتوفيق لكم فى ماهو قادم

• MeGa96 كتب:

MaRkO PolO كتب:

حبيت اعلق على نقطه واحده بس انتا اتكلمت فيها
      هوه ليه فى المعارك الى انتا فزت فيها كنت فاضى ومتواجد ومش مشغول
      ووقت لما يكون فى معارك عندك فى مدنك مش بتبقى فاضى ومشغول
      *************************************************************************************************************************
      محاربين الهالك الذي تتحدث عنهم يا كثير الكلام عندما تواجدوا ربحوا اكبر جوله بري وكان من نصيبكم الانسحاب برغم انكم كنتم متفوقين من حيث الجنرالات والقوات
      وكمان هوه انتم بتبقوا فاضيين كلكم مره واحده مع بعض ولما بتتشغلوا بتتشغلوا كلكم مع بعض بردو ؟
      وفى حاجه مهمه احنا عمرنا ما كان جنرالاتنا اعلى من جنرالاتكم وفى اول الحرب انتوا جنرالاتكم كانت اعلى من جنرالات تحالفى الجلاد و الصفوه مجتمعين ..... جنرالاتكم كانت اكتر من 400 الف

انتم لم تزوروا جزيرتى الا مره واحده فقط وانا غير موجود يا ماركو .. راجع نفسك مع الشباب واتأكد بنفسك ..

Sheko Elmasry كتب:

عزيزي ميجا اراك تتحدث وتاتي بحجج ليس لها وجود بالواقع
      دحين شوفت موضوعك لاني لا اهتم بالدخول للمنتدي ولاكن عندي تعليق واحد فقط قد ذكرت عدم وجود احد من الصفوه بجوارك غير محارب الاسطوره الي عملت عليه التقرير لصغر جنرالاته ولعدم دخوله او مشاركته الحرب معنا من اساس
      ومع ذلك فمدني اقرب لك من مدن محارب الاسطوره فهل تجرأت وهاجمتني للاسف ولحسن حظك لم تفعلها فانت لا تقدر سوى ع الضعيف وتقاريري على لاعبي تحالفكم اضعاف تقاريرك تقدر تشاهدها بنفسك المحارب لا يستقوى ع الضعيف يا غالي
      تحياتي لك ع موضوع الهندي هذا
      بتقصد المدينتين اللى بالقرب مني ليك .. الى انت عمرك ما حطيت جيش فيهم ؟
      على فكره يومي كنت بتجسس عليك انت وبسام لأنكم اقرب ناس ليا ممكن انافسكم .. ولو انا ما بتجهش الا للضعيف .. كنت تقدر تيجي انت لعندى .. ولا ايه ؟!
      ههههه ضلو اذكروني اجه اسمي بلموضوع :lol: اصدقائي على طول اذكروني :shekozal: