اتمنا من الجميع الدخول موضوع هام بخصوص تعديلات ف لعبة لتصبح لعبة ناشطة مراقب واعضاء

• اتمنا من الجميع الدخول موضوع هام بخصوص تعديلات ف لعبة لتصبح لعبة ناشطة مراقب واعضاء

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته كل عام وانت بخير بمناسبة بمولد النبى صلى الله عليه وسلم
      اول شئ اتمنا من مدير لعبة او منسق اللعبة ان يتم التعديل ف لعبة بمعنى الخروج من التحالف اصبح بقى ممل

جدا واسف على الكلمة لانى الان الخمول اللى ف لعبة من كده الان عشان اخرج من الحلف انتظر 8 ساعات وعشان ادخل حلف تانى انتظر 8 ساعات طب لية احنا منعدلهاش زاى ما كانت عليه من قبل وايضا ف تطوير بالنسبة لى القراصنة لية منعدلش فيها

نخليها زاى النهب تسحب وقت ما تسحب ووقت ما تروح لغارة تبقى براحتك ويبقى ف حرية فيها وفى امور اخره ممكن لعبة تطورها زاى اضافة قوات تحديثات جديدة ف القوات زاى ما ف عملاق بخارى ممكن ننزل اعلى منه عشان يبقى ف متعه ف لعبة

لكن اسبح نفس التشكيلة القوات هى هى والسفن زاى ما هيه لية احنا منعدلش ويبقى ف مسابقات لو كل شهر لناس عشان يبقى ف نشاط شوية بدل الخمول اللى يوأدى الى اندماج العوالم لبعض وشكرا لكم ودى وجه نظرى وعندى حجات كتير بس اتمنا ان يكلمنى منسق لعبة او مدرها ممكن تطبق ف لعبة يبقى ف متعه ايضا وحروب كتير تحياتى اخوكم بلال شكرا

ان لم تستطيع قول الحق فلا تصفق للباطل
      قلعة الجليد :phatgrin:
    • وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته:-

١- بالنسبة للخروج والدخول للتحالف اشوفها عادية
      ٢- بالنسبة للقرصنة هي السبب الرئيسي للخمول زين انهم نقّصو النسب
      واتمنى انها تنمسح
      ٣-زيادة عدد القوات فكرة لابأس فيها
      ٤- مسابقات فكرة ممتازة وفي نظري مسابقات ودمج هو ما سيدب الحياة من جديد في اللعبة

وَلَوٌ أَنّ الحَيَاة تَبقَى لِحَيّ لَعَدَدنَا أضَلّنَا الشٌجعَانَ...وَإِذَا لَمْ يَكٌنْ مِنَ المُوتُ بُدٌ فَمِنَ العَارِ اَنْ تَعِيشَ جَبَانَ
    • بس اخى الدخول والخرج دى ايضا بتعمل ملل ف لعبة جدا انا الان محتاج اروح زيارة ف تحالف استنا 14 ساعة عشان ادخل حلف تانى وعشان اخرج

وارجع تحالفى استنا 14 ساعة ايضا فا اتمنا من الادارة او المنسق لعبة التعديل فى دخول والخرج لتحالف وايضا

قلعة القراصنة ايضا الان بقيت افشل وما لها لزمة لانى نسبة الموارد قلت وما ف متعه ممكن يبقى لها تعديل ف امور تانى

وايضا اتمنا زيادة عدد الاماكن ف المدينة عشان الناس تستفيد من عدد مبانى اضافيه وايضا اضافة لنهب الذهب زاى زمان

وف امور كتيرة نفسى الواحد يقولى لى منسق لعبة والمدير وممكن تتدرس كويس ونعملها نحلى لعبة اكتر ونزيد من المتعة
    • CAPTAIN SILVER wrote:

وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته:-

١- بالنسبة للخروج والدخول للتحالف اشوفها عادية
      ٢- بالنسبة للقرصنة هي السبب الرئيسي للخمول زين انهم نقّصو النسب
      واتمنى انها تنمسح
      ٣-زيادة عدد القوات فكرة لابأس فيها
      ٤- مسابقات فكرة ممتازة وفي نظري مسابقات ودمج هو ما سيدب الحياة من جديد في اللعبة

اتفق معاك وخاصه التقطه الثانيه

الناس يحصلو موارد من القرصنه ومن صارت هاي اختفت الحروب لان لا فائده من الحروب اذا احصل موارد بطريقه اسهل واضعاف وأتمنى تختفي القرصنه

في اقتراح في قسم الاقتراحات عن مبنى جديد
      صراحه اذا سووه بيكون فعال كثير وبتصير حروب اكثر
    • Belal. wrote:

بس اخى الدخول والخرج دى ايضا بتعمل ملل ف لعبة جدا انا الان محتاج اروح زيارة ف تحالف استنا 14 ساعة عشان ادخل حلف تانى وعشان اخرج

وارجع تحالفى استنا 14 ساعة ايضا فا اتمنا من الادارة او المنسق لعبة التعديل فى دخول والخرج لتحالف وايضا

قلعة القراصنة ايضا الان بقيت افشل وما لها لزمة لانى نسبة الموارد قلت وما ف متعه ممكن يبقى لها تعديل ف امور تانى

وايضا اتمنا زيادة عدد الاماكن ف المدينة عشان الناس تستفيد من عدد مبانى اضافيه وايضا اضافة لنهب الذهب زاى زمان

وف امور كتيرة نفسى الواحد يقولى لى منسق لعبة والمدير وممكن تتدرس كويس ونعملها نحلى لعبة اكتر ونزيد من المتعة
      الغالي اللعبه مدتها مش شهر وشهرين عشان تتضايق من مده الخروج والدخول

اللعبه ناس يلعبوها من سنه ٢٠٠٨ للان في نفس الحساب بعضهم

وما من كثر التحالفات حتى يشيلو عنك المده

عندك سنوات تزور فيها اي تحالف
    • يا اخى العزيز انا بلعب لعبة اكتر من 8 اعوام وقبل ما يحصل اندماج وكل ده والقراصنة

زمان كنت تسمع عن نهب الذهب وايضا تخرج وتدخل اى تحالف بدون ما تقعد المده دى كلها

وكان ف تحالفات بالهبل الان اصبح العدد قليل واندماج العوالم لية احنا ما نعلجش ده نصحح من الاخطاء ونرجع

حيوية لعبة من تانى انا نفسى اى مسؤال ف لعبة او منسق يتكلم معنا بخصوص الموضيع دى والله لهنعمل شغل عالى جدا

• bobsyria wrote:

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اخي الكريم قدم اقتراحك في قسم الأفكار و الإقتراحات

وسوف يقوم اللاعبون بمناقشة الفكرة والاداره سوف تتخذ الاجراء المناسب
      وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته:-

بالنسبة لقسم الأقتراحات انت عارف انه لازم يوافق المراقب حتّى ينزل الموضوع

انا نزلت موضوع منذ اكثر من شهر للان لم تتم الموافقه عليه عشان ينزل اتمنى منك تراجع ايش المشكلة

وَلَوٌ أَنّ الحَيَاة تَبقَى لِحَيّ لَعَدَدنَا أضَلّنَا الشٌجعَانَ...وَإِذَا لَمْ يَكٌنْ مِنَ المُوتُ بُدٌ فَمِنَ العَارِ اَنْ تَعِيشَ جَبَانَ