إيكريام والوقت الضائع فيها والصراع المستمر

• إيكريام والوقت الضائع فيها والصراع المستمر

بسم الله الرحمن الرحيم
      الحمدلله رب العالمين
      صباح الخير
      :thumbsup:

هناك أمرٌ يحيرني بصراحة ?(
      أنا مسيطر في كل سيرفر بلعب فيه في إيكريام , إلى حدٍ ما بكون مسيطر , لكن يعني نفوذي بيكون مش قليل :grumble:

لاكن , للاسف هناك وقت أقضيه في اللعبة مقابل ذلك , برأيكم , أنا أقضي يومياً حوالي من 4 إلى 16 ساعة في إيكريام في ايام الحروب :grumble:
      وانا حاسس انه الوقت ده حرااام يروح في لعبة زي دي :grumble: :euh:

عموماً انا الان بنيت قوتي ونفوذي في ايكريام , والوقت يلي بيضيع مش زي زمان , يعني الايام دي بالكثير لما ميكنش فيه حرب بضيع 6 او 8 ساعات ولسى ده يعتبر نشيط
      ولما حد يعلن علي حرب , مشكلة أنه الوقت هيضيع بس في واحد جاكرني او استفزني :evilgrin: :D 81) :P ;) :( :)

يعني ضروري موضوع الحروب ده يا ناس ههههههههههههههه :D :evilgrin: :D :D :D :D :D :D
      والله العظيم لو نزلت حرب وفضيت نفسي أخسره عدوي , لكن العقول التنحة "القاسية" الحجر تأبى تصدق ومغرورة , وبرضوا صارت الحرب فقط هي من يثبت الأقوى
      ههههه

يعني لازم أضيع 16 ساعة وأفرجكيم نجوم الظهر وتصيروا تقولوا بدنا سلام ؟@@؟؟@؟@ :?: :?: 81)

انا اذا إطررت أدخل 16 ساعة يومياً , مش هقبل أنهي الحرب إلا بتفكيك , وبقدر أعملها , عندي أساليبي وبفهم وبعرف اعمل ايش , انا بلعب ايكا من 7 سنين ومش من امبارح ^^

وهذه مشكلة بين لاعبين إيكريام المتبقيين هذه الأيام هههههه ^^ :evilgrin:

عموماً أرجو أن تبدو أرائكم حول موضوع الوقت الذي ينقضي ويمر في تطوير حساباتكم وبناتئكم لجيوشكم هنا في ايكريام ^^ :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

اخوكم : :Amir&EwS:
      قائد تحالف الكتراز :thumbsup:
      سيرفر ناي 13 NY + بقية السيرفرات التي العب بها :thumbup:

وقبل الإنهاء من هذا البوست اود ان اقول :
      وقد قال الله عز وجل: ﴿فَوَرَبِّكَ لَنَسْأَلَنَّهُمْ أَجْمَعِينَ * عَمَّا كَانُوا يَعْمَلُونَ﴾. [سورة الحجر الآية: 92-93]

يااارب هدايتك وحسن توفيقك ياااااااااااااااااارب يا الله ,

وسامحوني على الإطالة
      والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته
      لا تناقش السفهاء فسيستدرجونك الى مستواهم .. تم يغلبونك بخبرتهم في النقاش السفيه

:shekozal: :shekozal: :shekozal: :shekozal: :shekozal: :shekozal: :shekozal: :shekozal: :shekozal: :shekozal: :shekozal: :shekozal: :shekozal: :shekozal: :shekozal: :shekozal:

لن تجدني إلا وراء الكواليس