^ بيان هام للاسطوره ^

• ^ بيان هام للاسطوره ^

[align=start]السلام عليكم ورحمه الله وبركاته ^^ ^^ ^^ [/align][align=start]رجعنا تانى بحوار بخصوص الاسطوره :NessMa: بس المره دى غير اى مره فاتت ^^ :D :D [/align][align=start]من تلات ايام تحدث الاخ مبيد حشرات احد اعضاء حلفنا الفرسان المحاربين مع الاخ مخادع :shekozal: [/align][align=start] قيادى فى الترسانه الذي قيل عليه من يومين انها ليس من قيادات الترسانه ^^ :NessMa: :6546: [/align][align=start]تحدث معه فى تحدى فردى بينهم وكان اجابه الاخ مخادع غير متوقعه ^^[/align][align=start]رد بالرفض وقال انها لا توجد بينهما عداوات ^^ :loool: :loool: [/align][align=start]والغير متوقع ... انه اللى عرض على الاخ مبيد حشرات حرب بين الاسطوره والفرسان المحاربين ^^ :chainsaw: :rocketlauncher: [/align][align=start]واشترط عليه الاخ مبيد حشرات بعدم تدخل اى حلف من احلاف الترسانه :euh: [/align][align=start]وان يضمن بان الحرب ستكون بين الاسطوره والفرسان المحاربين فقط ... :euh: [/align][align=start]وجاء الرد من الاخ مخادع بالموافقه التامه على ضمانته ^^ :Giggle: :Giggle: [/align][align=start]ندخل على اللنك ده ونتفرج ^^ [/align][align=start]http://www.b30b.com/up//uploads/images/b30b-9a1588e137.jpg[/align][align=start]جاء الرد من الاخ مبيد حشرات الذي هو احد اعضاء الفرسان المحاربين بالانتظار حتي يعرض الامر علينا ^^ :trout: [/align][align=start]زى ما موجود هنا بالظبط :sniper: :sniper: [/align][align=start]http://www.b30b.com/up//uploads/images/b30b-9b1aa1c1d7.jpg[/align][align=start]وطبعا كان الرد منا بالموافقه ... من قبل ما يعرض هذا الامر ^^ ews; [/align][align=start]لسببين .. اولهم اننا نطمع فى ذلك منذ فتره وخصوصا ما حدث فى المره السابقه وما التزموا الشروط ^^ :shekozal: :shekozal: [/align][align=start]كان هناك دعم من الفرع الاول لهم ودعم من اسلام والهانترز ودعم من جيوش الهانترز :ScOrpiOnKing: [/align][align=start]تانى شيء ^^ لان الاخ مبيد ... مثل اى حد فى الحلف عندنا :nanana: :nanana: [/align][align=start]وكل واحد فى الحلف عندنا له كلمته .. وكلمته هتتنفذ ^^ :nanana: :nanana: :daz: [/align][align=start]الدور والباقى على الاخ مخادع والاسطوره ^^ ونكمل باقى الحوار :lalala: [/align][align=start]وافق الاخ مبيد حشرات على الاخ مخادع ^^ ووتضمنه بان ما حد يدعمهم ولا يبيع لهم الجنرالات وما حد يدخل معهم الحلف :NessMa: [/align][align=start]وكان الرد بالمثل من الاخ مخادع :ninja: :ninja: [/align][align=start]نبص بقه على الرساله دى ونركز فيها علشان دى فيها كل الحوار ونركز فى كلمه ما يدخل حد للاسطوره ^^ :ninja: :ninja: :ninja: [/align][align=start]http://www.b30b.com/up//uploads/images/b30b-3cf7299a21.jpg[/align][align=start]بعد كدا عرض عليه الاخ مبيد حشرات بعدم تدخل فرع الاسطوره وان الحرب بين الاسطوره :blabla: :blabla: [/align][align=start] الاول :naan: على دلتا والفرسان المحاربين .. :nanana: :nanana: [/align][align=start] وجاء الرد بقوه من الاخ مخادع بأن الحرب بين الاسطوره والفرسان المحاربين فقط ^^ :shekozal: :shekozal: :shekozal: [/align][align=start]كما هو واضح امامكم :growup: [/align][align=start]http://www.b30b.com/up//uploads/images/b30b-c8a3021268.jpg[/align][align=start]كما هو مبين امامكم من كل شيء انه تم الاتفاق على حرب بين الاسطوره والفرسان المحاربين فقط ^^ :maksof: :maksof: [/align][align=start]وان هذا الكلام من يومين تقريبا 8o :thumbup: [/align][align=start]ولكن وصل لي ما هو يصل كل مره هههههه :nanana: :phatgrin: [/align][align=start]______________________________________________[/align][align=start]مخادع رسالة محافظة [30:74] 11.08.2016 19:43:47[/align][align=start]الاتفاق مع تحالف kw حرب راح تكون بينا وبينهم بس ممنوع اي تحالف يتدخل من جميع الاطراف والي بده يحارب بيدخل بواحد من التحالفين[/align][align=start]________________________________________________[/align][align=start]الرساله دى ارسلها اللاعب مخادع على الموزع العام لحلف الاسطوره ^^ :) :) [/align][align=start]ونركز شويه بيقول فى الرساله اللى بده يحارب يروح بواحد من التحالفين ^^ :Giggle: :Giggle: :Giggle: :Giggle: :Giggle: :Giggle: :Giggle: :Giggle: :Giggle: :Giggle: :Giggle: :Giggle: :Giggle: :Giggle: :Giggle: :Giggle: :Giggle: :Giggle: :Giggle: :Giggle: :Giggle: :Giggle: :Giggle: :Giggle: [/align][align=start]هنرجع للصوره رقم تلاته تانى ونركز فى كلام مبيد حشرات له ^^ :hitting: :hitting: [/align][align=start]وهو بيقوله ممنوع حد يدخل والاخ مخادع رد بالمثل ^^ :ninja: :ninja: [/align][align=start]لما جيت اتكلم مع ناس كبار فى الترسانه ^^ :shekozal: [/align][align=start]ردوا عليا بان الاخ مخادع ليس من قيادات الاسطوره وليس له الحق فى ان يتفق وياخد اوامر لوحده ^^ :love: :thumbsup: X( [/align][align=start]عندى تعليقين هنا بس ^^ 8o 8o [/align][align=start]الاول .. وهو ان الاخ مخادع سابقا كان قيادى وفى اللحظه دى لم يعد من حقه اتخاذ قرارات وانه ليس من القياده ..؟ X( X( [/align][align=start]مش عارف .. ممكن راحت عليه نومه :sleeping: :sleeping: :nanana: :nanana: :nanana: [/align][align=start]التانى .. هنفترض انه ليس قيادى ... الاسطوره الاول على دلتا مش جدير انه يرفع راس عضوه مخادع :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
      [/align][align=start]ويقوم بالحرب علشانه علشان مش يطلعه صغير فى نظرنا خصوصا انه اللى عرض الامر .. :nono: :nono: :nono:
      اتضح من الامر ان الاسطوره الاول علي دلتا بالنقاط فقط ^^ ولكن بالاخير بالجرأه ورفع اعضائه عاليا :phatgrin: :phatgrin: :phatgrin:
      [/align][align=start]زى ما الاخ مبيد جاء ليتحدث معنا .. من قبل ما يتحدث كان الرد بالموافقه [/align][align=start]وسبب الموافقه الرئيسي اعلاء الاخ مبيد ^^ :missilelauncher: :missilelauncher: :missilelauncher: [/align][align=start]______________________________________[/align][align=start]بعد هذا كله وصلى رسايل تانيه بآن قياده الترسانه ترفض الامر ولن يحدث الامر X( X( [/align][align=start]طيب ليه تطلعوا نفسكم صغيرين تانى ؟؟؟ ولتانى مره كمان ؟؟؟ :sleeping: :thumbdown: :thumbdown: [/align][align=start]صعبه عليكم يا اسطوره .. بس انا اسف ..الاسم ده مش من حقكم :( :trout: [/align][align=start]____________________________[/align][align=start]بعد ما عرفت ذلك .. عرفت الاخ مبيد بما حدث وارسل رساله للاخ مخادع يقول له فيها بانه علم ان القياده رافضه فهل انتم خائفون ؟؟ :phatgrin: :phatgrin: :phatgrin: :phatgrin: [/align][align=start]رد الاخ مخادع بالنفي وقال لا لسنا خائفون ^^ وما حدا منهم رافض كما مبين :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: [/align][align=start]http://www.b30b.com/up//uploads/images/b30b-082119d752.jpg[/align][align=start]معنى كدا تانى انهم هيوافقوا وهنعيد الامر ^^ :hail: :hail: [/align][align=start]عندما ارسلنا له الرساله اللى ارسلها عالعام عندهم ... ما رد ^_^[/align][align=start]للاسف ^^ :( :( 8| ?( [/align][align=start]الاسطوره الان ولا شيء بالنسبالى وبالنسبه لحلفنا كله ^^ :huh: :huh: [/align][align=start]والاخ مخادع بالنسبالنا ليس موجود فى دلتا ^^ :sadno: :sadno: :sadno: [/align][align=start]اتمنى من قائد الاسطوره ان يعيد النظر فى تغيير اسم الحلف لاسباب تعجز عنهم ^^ :lol: :lol: [/align][align=start]اتمنى رد من الترسانه وخصوصا الاسطوره ومخادع .. :loool: :loool: :loool: :loool: [/align][align=start] ومش تعملوا نفسكم مش شايفين البيان زى المره اللى فاتت :naan: :naan: :naan: [/align][align=start]اتمنى ما حدا يزعل منى ^^ :) :D [/align][align=start]^ محارب الملوك ^ :saladin: :saladin: [/align]

إن هاجمتني سأرفع قبعتي احتراما لك....لكنني لن أنزلها إلا على قبرك
    • منور اخي حسن :welcome:
      دائما مواضيعك طويله جدا وتصب في فكر واحد بعينه

من وجهة نظري المتواضعه .. اي محارب عايز يتحدى ويحارب يكون خارج اي تحالف ويعمل اللي هو عاوزه

تحالف الاسطورة احد اكبر كيانات الترسانة الحربية والكل يعلم ويدرك هذا الكلام

ولا تحاول يا حسن ان تفرق بين كيانات الترسانة الحربية وتلعب من تحت الطاوله
      لان الكل يعرف ان تحالفات الترسانة الحربية تعتبر تحالف واحد

اما بالنسبة لاخينا وحبيبنا مخادع فهو علم من اعلام دلتا ولا يحتاج شهاده من احد

تحياتي

• أبو ناصر wrote:

منور اخي حسن :welcome:
      دائما مواضيعك طويله جدا وتصب في فكر واحد بعينه

من وجهة نظري المتواضعه .. اي محارب عايز يتحدى ويحارب يكون خارج اي تحالف ويعمل اللي هو عاوزه

تحالف الاسطورة احد اكبر كيانات الترسانة الحربية والكل يعلم ويدرك هذا الكلام

ولا تحاول يا حسن ان تفرق بين كيانات الترسانة الحربية وتلعب من تحت الطاوله
      لان الكل يعرف ان تحالفات الترسانة الحربية تعتبر تحالف واحد

اما بالنسبة لاخينا وحبيبنا مخادع فهو علم من اعلام دلتا ولا يحتاج شهاده من احد

تحياتي

حبيبي ابو ناصر ^ اسف بالنسبه لحوار ان مواضيعى طويله بس هذا مش بايدى ^^
      تانى شيء انا مش بلعب من تحت الطاوله ابو ناصر ولا عاوز افكك كيانات الترسانه زى ما بتقول .. لان هدفى الترسانه كامله مش الاسطوره

بس كلامك اللى بتقولى ان الاسطوره اكبر كيانات الترسانه الحربيه ...!
      فين الديليل ؟؟ الدليل انهم خايفين من المواجهه ؟؟

الدليل انى حاربت اكتر من اربع وخمس مرات ورا بعض والدهب عندنا زفت والحسابات مش جاهزه حربيا ... وبرده الاسطوره خايفه ؟؟
      ابو ناصر ... هاتلى دليل حاليا ان الاسطوره اكبر كيانات الترسانه ^^
      ويا ريت يكون حاليا ... مش سابقا

اما بالنسبه للاخ مخادع ^^ بمناسبه انه علم من اعلام دلتا ^^
      فهذي حاجه بتشرفنى انى العب معاه ^^
      بس فين الدليل برده ؟؟ الدليل انه ارسل رساله عالعام غير اللى اتفق عليه ولما ارسلناها له ما رد ؟؟

الدليل ان الاسطوره وقياده الترسانه رفضت الحرب واصبح مخادع طفل فى اعيننا ؟؟
      الدليل ان الاسطوره والترسانه لا تستطيع اعلاء رايه مخادع ^^
      ابو ناصر ^^ هات دليل وتحدث معى يا غالى ^^
      افتكر انى اتربيت وسط الترسانه ايام H_A و من بعده G_S ثم استقريت عندكم فى الثوار

بس الان الوضع اتغير ؟؟؟ والترسانه زادت قوه ...؟
      بغض النظر عن الاسطوره ^^

• ^ الاتحــاد نحو القمه ^

• ^ ســتـــــارز^
        O oمحارب الملوك اo O :sniper:
    • سلام عليكم جميعا

اخوكم مخادع فرد من افراد الاسطوره
      حابب افهمك يا حسن انو اذا حاب تعمل تفرقه بين التراسنة هاي من سابع المستحيلات والكلام الي انتا قاليه ان القيادة رافضة الحرب وما بدها تحاربكم اول شي القيادة ما ردت لي خبر ولا انا رديت لك خبر عن بدء الحرب او عدم بدءها او عدم قبولنا وكمان شي انا مش من قياداات التراسنة انا فرد من افراد اتراسنة واصغرهم حجما واكبرهم مفعولنا مع الاحترام لجميع محاربينا وقياده التراسنة
      واذا حابب تعرف مين مخادع تقدر تراجع مبيد في الحرب قبل شهر وتقدر تشوف اراشيف الاتحاد او انا ببعت لك ياهم ههه

يا جبل ما يهزك ريح

مخاادع
    • مخاادع wrote:

سلام عليكم جميعا

اخوكم مخادع فرد من افراد الاسطوره
      حابب افهمك يا حسن انو اذا حاب تعمل تفرقه بين التراسنة هاي من سابع المستحيلات والكلام الي انتا قاليه ان القيادة رافضة الحرب وما بدها تحاربكم اول شي القيادة ما ردت لي خبر ولا انا رديت لك خبر عن بدء الحرب او عدم بدءها او عدم قبولنا وكمان شي انا مش من قياداات التراسنة انا فرد من افراد اتراسنة واصغرهم حجما واكبرهم مفعولنا مع الاحترام لجميع محاربينا وقياده التراسنة
      واذا حابب تعرف مين مخادع تقدر تراجع مبيد في الحرب قبل شهر وتقدر تشوف اراشيف الاتحاد او انا ببعت لك ياهم ههه

يا جبل ما يهزك ريح

مخاادع
      وعليكم السلام ورحمه الله اخ مخادع ^^
      تحياتى لك اول شيء ^^
      تانى شيء سبق وقلت فوق انى مش حابب اعمل تفرقه بين الترسانه ^^ لان هدفى الترسانه كامله ^_^
      امال تالت شيء وهو الاهم ^^
      مش دى رسالتك عالعام للاسطوره ^_^

مخادع رسالة محافظة [30:74] 11.08.2016 19:43:47t]
      الاتفاق مع تحالف kw حرب راح تكون بينا وبينهم بس ممنوع اي تحالف يتدخل من جميع الاطراف والي بده يحارب بيدخل بواحد من التحالفين[/
      علشان كدا بتتقلل من منظرك انت ^^
      اما بالنسبه للاخ مبيد حشرات والموضوع بتاع من شهر ^^ هو اللى هيبقى ييجى يرد عليك فيه ^^
      بس لو طلعت فوق لردى لابو ناصر هتلاقينى قلت عاوز دليل دلوقتى ... وليس من فتره ^_^

تحياتى لك يا غالى ^^
      مستنى رد منك بانكم موافقين عالحرب ^^ ووقتها رح يبدا التحرك ^_^

^^ ^^ ^^ ^^ ^^ ^^ ^^ ^^ ^^ ^^ محارب الملوك ^^ ^^ ^^ ^^ ^^ ^^ ^^ ^^ ^^ ^^ ^^ ^^ ^^

• ^ ســتـــــارز^
    • على فكره مش انا الي عرضت الحرب عليكم مبيد حشرات انا هاجم على منطقتة من قبل شهر لان كان بالاتحاد وكان فيه حرب تحالفات بينا بعد الخساره الي طلع بيها مبيد من بعد الحرب خرج من الاتحاد ولاعبين كثر معو بعدها مبيد طلب يحاربني فردي وللكن انا رفضت احربه فردي لان انا حاربته في الاول حرب تحالفات وتانيا اذا بدي احاربه فردي لا يوجد مستوي بيني وبينه في القوه يعني بالعربي مش حمل يحاربني وحدة ونا ما احب الي يزرع نخل من تاني جوه

The post was edited 1 time, last by مخاادع ().

• مخاادع wrote:

على فكره مش انا الي عرضت الحرب عليكم مبيد حشرات انا هاجمه على منطقتة من قبل شهر لان كان بالاتحاد وكان فيه حرب تحالفات بعد الخساره الي طلعب بيها مبيد من بالعد الحرب خرج من الاتحاد ولاعبين كثر معو بعدها مبيد طلب يحاربني فردي وللكن انا رفضت احربه فردي لان انا حاربته في الاول حرب تحالفات وتانيا اذا بدي احاربه فردي لا يوجد مستوي بيني وبينه في القوه يعني بالعربي مش حمل يحاربني وحدة ونا ما احب الي يزرع نخل من تاني جوه
      هههههه مش انت اللى عرضت الحرب ...!
      كلامك ده بيأكدلى انك مش فاهم حاجه ...؟
      وانك متردش على ردى اللى فوق ... يبين انك برده مش فاهم حاجه ^^
      اما بالنسبه لحربك مع مبيد ... وانك رافض علشان مفيش مستوي بينكم ^^
      عندى تعليقين حلوين وركز فى كلامى ^^
      بس قبل ما اعلق صدقنى .. انت بتحط نفسك فى مواقف وحشه عالفاضى وبرده مصر تقلل من نفسك ... لحد ما صرت ولا حاجه ^^
      اول تعليق ^^ ردك على رساله مبيد لما طلب يتحداك فردى كان بالرفض بسبب انه لا توجد علاقيه فرديه بينكم ... ومن ثم انت اللى عرضت عليه حرب تحالف لتحالف ... وتضمنت بان الحرب ستكون بين الاسطوره والفرسان المحاربين فقط ... وجاى دلوقتى تقول كلام تانى خالص ^^ ... ده يبين انك برده بتقلل من نفسك عالفاضى ^^ ركز فى كلامك ده يا غالى وابقى تعالى اتكلم

ركز فى كلامك فوق ^^ علشان انت مضلل ومش فاهم حاجه ^^
      اما تانى تعليق ... وهو ان مبيد هيزرع نخله وانه ليس فى مستوي بينكم ^^
      انا اللى بقولهالك وليس مبيد ^^
      مبيد يتحداك قدام دلتا كلها بحساب ضد حساب ... وهيخليك تاخد 50 الف جنرال زياده على الشروط اللى هتعملوها ^^
      ولو خسر ليك منى 10 مليون مورد ...
      ومن قبل ما ترد ^^ انت مش هتوافق .. وغير كدا مش هتعرف ترد على حربنا ضد الاسطوره ^^
      انا اسف .. بس خساره ارد على حد منكم تانى ... لانكم مضللين والله ...!
      كنت فاكر انى هتعامل مع ناس قد كلامها ..

تحياتى للجميع ^^

• ^ ســتـــــارز^

The post was edited 1 time, last by MohaReB ElmLouK ().

• شوف نتيجه كلامك هذا بيدل لي انك حاب تستفزني بس عل عموم انا قدراتي اعرفها وقدرات تحالفي اما انتا مش عارف شو قدراتكم وبدك تقعد تتفلسف بالكلام عشان ما نحاربكم وتقولو الاسطوره خاف يحاربنا ههههههههههههههههههههههههههههههه
    • مخاادع wrote:

شوف نتيجه كلامك هذا بيدل لي انك حاب تستفزني بس عل عموم انا قدراتي اعرفها وقدرات تحالفي اما انتا مش عارف شو قدراتكم وبدك تقعد تتفلسف بالكلام عشان ما نحاربكم وتقولو الاسطوره خاف يحاربنا ههههههههههههههههههههههههههههههه
      ههههه مش بقولك انت مضلل ومش فاهم حاجه ..^
      فى تعليقك اللى قبل ده قلت انك مش هتواجه مبيد حشرات علشان مفيش مستوي بينكم ^^ وانا اللى عرضت عليك الموضوع وقلتلك هتاخد 50 الف جنرال زياده عن الشروط من غير ما اخد رأي مبيد حشرات ... لانى عارف مبيد على ايه ^^
      جاى دلوقتى تقول تستفزنى ومش هنحاربكم برده

وتقول الاسطوره خايف ....!
      يا اخى بذمتك مش مكسوف من كلامك ...

والله حرام عليك ... من كلامك خليت نفسك ولا حاجه
      وانت فعلا ولا حاجه ....
      يكفينى انك اللى طلبت الحرب وانت اللي خايف تبدأها ...
      او القياده عندك خايفه ^^
      قللوا من منظرك انت ... وهما لا :D
      مخادع ^^ الله يسهلك يا غالى ^^
      بس مش حابب اشوف اسمك فى معارك تانى ^_^

فعلا ^^ اسمك ينطبق عليك ^^
      مخادع ... مو قد كلمتك ^^ تحياتى

• ^ ســتـــــارز^
    • صحيح ما بدك تشوف اسمي في المعارك لان بيعمل رعب لكل دلتا وخصوصا لك

سوؤالي لك ليش ما بدكم الهنترز واسلام يشارك بالحرب هذا الي محيرني يعني خايفين انكم تخسرو ولا شو حاب افهم
    • مخاادع wrote:

صحيح ما بدك تشوف اسمي في المعارك لان بيعمل رعب لكل دلتا وخصوصا لك

سوؤالي لك ليش ما بدكم الهنترز واسلام يشارك بالحرب هذا الي محيرني يعني خايفين انكم تخسرو ولا شو حاب افهم
      يا اخى ... تعرف انا لو رديت عليك تانى
      هقل من نفسي والله ^^
      اول تعليق بس على كلامك اللى كل شويه بيبينلى انك فى البطيخ ومش فاهم حاجه ... والمشكله ان دلتا كلها بتتفرج عليك ^^
      انت فوق بتقول اسمى بيعمل رعب لدلتا كلها ^^
      انا طالب اتحداك فردى قلتلك بحساب ضد حساب وليك 100 الف جنرال مش 50 ^^ وقدام دلتا كلها ^^ زياده عن الشروط ^_^

اما تانى شيء .. وهو ان حربنا مع الاسطوره ^^ والموضوع سار ولا شيء
      بسبب اننا اتفقنا مع واحد مش قد كلامه ... مع واحد ملوش رأي ^_^
      اما بمناسبه اننا خايفين من تدخل الهانترز واسلام ^^
      ركز فى الرد ده ^^

بذمتك شايف ان الاسطوره الاول على دلتا فى النقاط ومجموع نقاطه ضعف نقاطنا تلات مرات ... قليل انه يحارب حلف زينا لوحده ...!
      يا اخى والله انتو بتقللوا من الاسطوره ... قلتلك اعرض عالقياده يعيد النظر فى اسم الحلف ^^
      اما بمناسبه دخول الهانترز واسلام ^^
      شايف انه مقيال تلات تحالفات ومعاهم فرع الاسطوره وفرع الهانترز يبقى 5 احلاف ضد حلف واحد ... عدل ؟؟؟

اين المقياس ؟؟؟ بس هقولك على حاجه وركز فى كلامى ^^
      دور ده كله جاى وقريب كمان ^_^

مخادع ^^ اقبل التحدى بتاعى وعرفنى انك محارب فعلا ^^
      وانا مستنى ردك ^^ وهديك 100 الف جنرال عالشروط تبعنا زياده ^^ وعاوزك تكسب :D

• ^ ســتـــــارز^
    • من الاخر كدا علشان الحوارات مش تكتر ومنخشش في كلام ملوش لازمه عايز تحارب تعالي تنور اما حوار فرع من الترسانه او اتنين دي مش شغلك ولا شغل اي حد الترسانه قبل دلتا عموما انتا عارف الاسطورة وفرع الترسانه حته واحده انا مش ذنبي انك معرفتش تعمل حلف زي ما الترسانه عملت الشاطر اللي يكبر نفسه مش يدنو محلك سر

قيادات الترسانه القديمو والجديدة تعبو علشان يعملو الحلف دي تيجي انتا تقولي مدخلش دي ودخل دي

ثانيا انا بقالي سنه نفسي اشوف واحد فيكو بيكمل لحد الاخر عملين زي بتوع الاولمبادات يا دوب توصل الشعله وبعد كده محدش يشوفك

وياريت محدش من الترسانه يكلم تاني في الحوار دي

عايزين تحاربو احنا مستنيين مش عايزين احنا نيجي :)
    • مخاادع wrote:

على فكره مش انا الي عرضت الحرب عليكم مبيد حشرات انا هاجم على منطقتة من قبل شهر لان كان بالاتحاد وكان فيه حرب تحالفات بينا بعد الخساره الي طلع بيها مبيد من بعد الحرب خرج من الاتحاد ولاعبين كثر معو بعدها مبيد طلب يحاربني فردي وللكن انا رفضت احربه فردي لان انا حاربته في الاول حرب تحالفات وتانيا اذا بدي احاربه فردي لا يوجد مستوي بيني وبينه في القوه يعني بالعربي مش حمل يحاربني وحدة ونا ما احب الي يزرع نخل من تاني جوه
      أقسم بالله لو فكرت تاني مره فقط تفكير من غير تنفيذ انك تهجم على مثلي الأعلا
      في دلتا
      مبيد الحشرات
      حهجم علىكل مدنك و أكرهك حياتك يا مزارع الفجل