ذكريات 2009 ! مين هنا فاكر ؟

• ذكريات 2009 ! مين هنا فاكر ؟

مين فاكر سنة 2009 كان نظام المعارك فيها ازاي ؟؟

افكركم انا لقيت عندي ال 6 تقارير دول في ملف قديم من سنة 2009 ههههههههههه ملف الذكريات

كان ايامها اسمي CENTURION معناه قائد الرومان لأني كنت بدرس استراتيجيات و خطط هجوم الرومان ايامها فكنت معجب جدا بطريقة تفكيرهم بالهجوم و سميت الاسم كده .. بس بالوقت غيرته ل ( تحتمس الثالث )

كان عدونا الشجاع ايامها اسمه ( ابو رحمه ) كنا ليل نهار معارك و كانت المعارك مبتكملش ساعه ساعتين و تكون خلصت هههههههه مش زي دلوقتي بتقعد شهور

كان ايامها بيتم مقارنة قوة الجيوش بالارقام زي التقارير دي ... ذكريات جميله مين هنا معايا من الايام دي ؟

Mr-Omar Ez

:rocketlauncher: :rocketlauncher: :rocketlauncher:
    • عمار wrote:

الصراحة كان احلى نظام معارك

بصراحه لا لان المعارك كانت تخلص بسرعه ايامها ما كنت انام اخاف اروح انام ساعتين ارجع الاقي جيشي كله طار !!

بس الصراحه كان ايامها ( نهب ) له اهميه .. دلوقتي لو عندك جيش و حد بعتلك نهب مستحيل ينهبك هتكون هربت الموارد و استعملتها على ما المعركه تخلص هههههههه
      Mr-Omar Ez

• دروب الرعب wrote:

ربنـآ يرحم أيـآم زمآن
      ;(
      شكل التقآرير نسيتو .. الى خلاتي أتذكر هو القلب الى في قوة التحمل ده
      :rolleyes:

بالنسبه لي كنت ناسي فعلا شكل التقارير بس عمري ما نسيت خصمي ابو رحمه هههههههه

كنا كل يوم معارك مفيش يوم يعدي بدون كذا معركه و تخطيط .. ده علمني ان الخصم لو محترف بالحروب هيكتسب احترامك و عمرك ما هتنساه
      Mr-Omar Ez

• فكرتنى بأحسن اياام ايكاريااام ياريت الأيااام دى ترجع فعلا احسن نظاااام معاااارك :S
      :welcome:
      نـحـتاج للتغيير من فتـرة لــفتـرة
      نقلب انظمتنا الحياتية . نهتم بأشياء جديدة
      نحاول صنع شىء أفضل من سابقة
      فأعظم الملل العيش على روتين واحد
    • :tongue: :tongue: :tongue: بصراحة كانت احلى الايام واقوى المعارك

كانت العاب الانترنت لها شعبية كبيرة وكان في كل سرفر تشوف اكثر من 10 الف لاعب وحماس والحروب كانت سريعة وكانت الجنرالات ماتتخطى ال10 الف جنرال اقوى لاعب
      الحين اللي عنده هذا الرقم يعتبر مزارع صرنا نتكلم بالملايين كنت اروح احارب ب600 وحدة وانهب واتحدى كانت اللعبة اكثر متعه من الان
      وايضا كانت الاجمل التحديات التي تحدث بين لاعب ضد لاعب والان صار الاعب يشتري قوات ويرفع جنرالات ملايين خلال يوم وليلة كنت احب اتحدى مواجهة الفردية واغلب المعارك كانت برية المعارك البحرية نادرة اكبر معركة كانت تستمر 20 جولة عشان ماكان فيه مقطورات ولاسفن صواريخ ولامناطيد ولاقوارب سريعة وكنا نعتمد علي المعنويات في حسم المعارك البحرية وهذا كان يعطي اللعبة اثارة اكبر
      ايام لاتنسى