Search Results

Search results 1-20 of 25.

• Quote from ஜ۞ஜهامورஜ۞ஜ: “لا والله انك شطور فرحان لانه رجعت قوات هههههههههههههه طيب تعالا حرر مدنك يا ابو التغفيلة بدل ما تركض تهرج بالمنتدى هههههههههههه ” حمرأ عارف ياض أنا كل فترة احزن علي نفسي وازعل اني عملتلك قيمة ورضيت عليك من الاول انت تمامك وراء مصنع الكراسي شكلك مريض نفسي وعندك نقص في الحياة وجاي تطلعوا علينا وكنت عاوز تدخل معي حرب وتقولي انا ما العب في الفا طول ما انت فيها ياخي روح شوف حد يخدك في الخرابة ---------------- والله انك كفوووو يا ابو طبه هات بوسة

• Quote from I.am........LeGenD: “Quote from empera: “ما تعطل هم لو حيحتاج ذهب انا حدعمه انت ما تعطل هم انت حتبقى مع اصحابك تترك اللعبة وتقعد على المنتدى ولو احتاج هامورمساعدة بنهبك تاكد الاند كلو حيكون عندك وانا حكون بالمقدمة بس انت مش مستاهل اكثر من هيك احسن تفكر حالك شغلة مهمة ...ههه ” هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه يباشا لما دهبك انت وهو يخلص كلمني وهديكوا من معايا وصدقني لو جيت انت وحلفك وحلفين كمان مش هتاخدوا مني حاجة الا تقارير فاضية ثم يعني انتوا جايين بالشحي والمراغي ومعاهم 3 …

• تصدق شكله هو فعلاً الي دفع علشان كدة الانبولة بتاعتو حراءة وعاملولو حرير زيادة وجاي يروش هنا

• نورت البطل عبد الله وبكل النبلاء موفق يا غالي احلي باك

• Quote from moshaks alpha: “واحد سادة ” احلي واحد سادة لمواذخة شاي ولا قهوة

• Quote from ஜ۞ஜهامورஜ۞ஜ: “مش هرد عليك واوسخ لسانى فيك كده كده ترباية اهلك يا زباله وكلمة معرص ما بتطلع الا من ناس مش متربية ولا عندها اخلاق يلى بتحكى عن الاخلاق ولك بتحكى عن الاحترام وانتا قليل الاحترام وما بدى تحترمنى مش مستنى منك تحترمنى لانى مش شايفك اصلا الحق مو عليك الحق علي بيكلمك روح اتربي بالاول واعرف كيف تحكي بيكفي الانداوية اسيادك وحرموك تلعب من 2012 وعل اساس باسو بيحلف باخلاقك مبينة اخلاقك ما شاء الله مش حنزل مستواى لمستواك المنحط ههههههههههههههه ” هكذا الفاشل والقمعة فعلاً يترك فعله و…

• Deathroc موفق يا حبيبي وانت قدها وقدود واذذا بتحتاج اية شيئ انا تحت امرك يا غالي

• عليه الطلاق لا أنت ولا قبيلتك يا ثــــــــــــور رسمي ههههههههههههههه وان لم تلم لسانك هسمعك وساخة الودان يا أقمعة الخازووق دة متفصل للي زي حالاتك يا معرص كلامة تاني وهجيبك عريان ملط يالا انا أحترمتك من الاول لكن عارف ان الاند نادر ما تلاقي فيها واحد محترم

• Prince HEKTOR أنت انسان محترم فعلاً صدقيني يا صديقي لو شوفت الموضوع من الاول هتلاقيني لا غلط في حد ولا حاجة مجرد بهزار مع الاخ محسسسسسسسسسسسساين وبمدح فية أقوله اللغة العربية عندك أتحسنت .. والله يا راجل ما كان بيعرف يكتب كلمتين زعل وطلع سواد اسود طلع علي دماغهم لاني عارف ان دي مجرد لعبة تافهة نستفاد منها الرجال المحترمين مثلك اما هي لو غلقت الجهاز او النت قطع معديش فية أيكاريم او غيرها

• القهوة برعايتي تسلم يا حبيبي طه والله نزل يا عمنا كل المشاريب علي حسابي

• Quote from ஜ۞ஜهامورஜ۞ஜ: “بنهايه الموضوع معاقبه السفيه بتركه يتكلم ليضحك الجميع عليه واشكر الغالي باسم لكلامه الرائع وبالفعل لقبك كم انا رائع empera بنجادل شخص بعيد كل البعد عن الحروب ولا احد يذكر مشاركته باي معركه للعلم باسم الي دافع ونقل مدنو كرمال انور جنرال اسياد الي من كثر الضرب اعتزل باسم دافع عن مدن ذا شدو ده تاريخ ولا يذكره غير المحاربين والكبار الي طبعا خالد مش منهم ولا اذكر اني شفت اسمك بمعركه غير اني زرتك ونهبتك وعلقت النخله واحتراما لتحالف الاكسيز هنسيب حسابك الي مديه لطه عاطف وده سبب…

• السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ازاي تعمل كدة يا مجرم بقلوب صافية مرحبة بيك في فريق العمل الذي متاكد انه سيستفيد منك الكثير تستحق حبيبي منتصر وانت كفوووو لها الفا مبرووووك Deathroc مراقب لعبة مثبت

• بعد ما شايب وادو الكتاب

• مع العلم اني بس تحدثت مع محسسسسسسسسسسسين ان مستواها اتحسن في اللغة مش عارف ليه طلع السواد الاسود الي كان كابتو جواه هههههههههههههههههههههههههههههههه

• السلام عليكم ورحمة الله وبركاته تحية طيبة لناس الطيبين والي مو طيبين الله يهديهم ويسيروا طيبين بداية أشكر الاخ I.am........LeGenD شكراً لكلامك وحديثك المحترم .. ونشكر الثناء والدفاع عني اسال الله ان نكون خير مما يظنون empera حقيقة يا طيب من أنت وهل تتكلم عن الفا وتاريخها ولا حضرتك في العالم ديونيسوسيرجي الانتباه فقط هامور تصدق لو أقول لك اني لا أعرفك غير كلامك من الاصدقاء والاحبة ما شوفتك ايام زمان ومرة واحدة طلع اسم هامور عارف طلع ليش لانه راجل البنك في الاند معروف بالبزخ والارز الي زي الفل ههه…

• Quote from Deathroc: “Deathroc ” عرفنا حضرتك فين الجملة المفيدة

• I.am........LeGenD حبيب قلبي والله انا هادي جداً ولا عاوز اولعها ولا حاجة بس بعطي كل ذي حقاً حقه الانسان المحترم يفرض احترامه اما التافه والابلة والتابع لازم يخود علي دماغه علشان يتعلم الادب اديك شايف يا حبي كلمته بس علي الغة طلع كل السواد الاسود الي جواه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه الي انا اصلاً عارفة من زمان بس ما اعتب عليه لان محسن تاريخه معرووف في الفا ومنذ نشائته شخص تافهه لا لي كلمة ولا شخصية مجرد تابع لاسياده الي بيحركه من تحت الطاولة وفوق الطاولة وحتي بيلبس الطاولة ك…