Search Results

Search results 1-20 of 254.

• Quote from White Beard: “Quote from ayoub04: “هههههههههه متفقين على مجدي اي هجوم عليه هاجي جمبكم وموقف هجوم عليكم لتعتزلو ” حبيبي يا ايوب انت الوجيد الي نصرتني عليهم كل الناس هنا ضدي Quote from E l K a B e R: “استنى افكر شويه خلاص فكرت ابعتلى دعوه عشان انزل جنبك بس مش هقدر اباشر اللعب الا الاسبوع الجاى عشان حاليا مشغول بس ابعت عشان احجز مكان ولو اعتزلت بدرى المره دى هتبقى انت السبب اهو ادينى بقولك ” ان شاء الله حتنبصط معانا و مش حتعتزل ابدا بقولك انا و البرنس علي جزيرة واحدة وهو طلع نازل بيفضيلي…

• Quote from Abdallah: “Quote from E l K a B e R: “Quote from White Beard: “Quote from E l K a B e R: “تقريبا انت عايزنى اعتزل قريب ماهو انت لو عرفت سبب اعتزلى فى 2010 مش هتقولى اعمل حساب فى عالم تانى , لان سبب الاعتزال انى اللعبه تقريبا اخذت كل وقتى وبقيت مشغول بيها زياده عن اللزوم والنهايه كانت اعتزال . ودا برده حاصل معايا دلوقت بس لسه الامور تحت السيطره ” تعالي بس معانا في المربع الي انا و البرنس فيه في ديميتر و حنظبطك ها ايه رايك ؟ قلت ايه معانا حتكون محارب نمرة واحد ” استنى افكر شويه خلاص فكر…

• Quote from White Beard: “Quote from E l K a B e R: “تقريبا انت عايزنى اعتزل قريب ماهو انت لو عرفت سبب اعتزلى فى 2010 مش هتقولى اعمل حساب فى عالم تانى , لان سبب الاعتزال انى اللعبه تقريبا اخذت كل وقتى وبقيت مشغول بيها زياده عن اللزوم والنهايه كانت اعتزال . ودا برده حاصل معايا دلوقت بس لسه الامور تحت السيطره ” تعالي بس معانا في المربع الي انا و البرنس فيه في ديميتر و حنظبطك ها ايه رايك ؟ قلت ايه معانا حتكون محارب نمرة واحد ” استنى افكر شويه خلاص فكرت ابعتلى دعوه عشان انزل جنبك بس مش هقدر اباشر الل…

• Quote from White Walker: “الكبير عمل معاك الواجب و حس بيك ” ههههه طيب املى هذه الاستماره عشان نحس بيك برده ما نوع الافلام المفضله لديك : ما نوع الموسيقى التى تستمع اليها : ما الاكلات المفضله : ما المشروب المفضل : ماهى مواهبك : ماهى اهدافك و طموحاتك :

• Quote from ayoub04: “Quote from White Walker: “أيوب أشرب حاجة كي تجي ندى ولا عماد يخلصوها ” ديما بحط طلبات مفيش ميجيبولي والو ” دا احنا عندنا الحاسه السابعه و قدرات خارقه للطبيعه كمان بنزل طلب الزبون قبل ما يطلب . ودا طلبك المفضل من غير ما تقول ولا تطلب 042d6bx.png

• Quote from Abdallah: “Quote from E l K a B e R: “ياجماعه الخير هو لو انا بنيت الارشيف فى 3 مدن وقمت بتطويره الى مستوى 10 فى كل مدينه هل هذا ينقص من المسافه بمقدار 30% ولا لازم ابنى مبنى واحد واوصله لمستوى 30 علشان ينقص هذا المقدار من الزمن او المسافه ؟! يا ريت اصحاب الخبره يفيدونا فى الموضوع ” كل مدينة منفصلة عن التانية ف الأرشيفلازم تطور كل أرشيف لوحده ”

• ياجماعه الخير هو لو انا بنيت الارشيف فى 3 مدن وقمت بتطويره الى مستوى 10 فى كل مدينه هل هذا ينقص من المسافه بمقدار 30% ولا لازم ابنى مبنى واحد واوصله لمستوى 30 علشان ينقص هذا المقدار من الزمن او المسافه ؟! يا ريت اصحاب الخبره يفيدونا فى الموضوع

• Quote from Abdallah: “Quote from E l K a B e R: “لا والله يابرنس مش معايا غير حساب خارون و تعبان فيه كتير يا رتنى نزلت معاك انت ومجدى فى ديميتر ع الاقل كنت هبقى مزارع وانا مطمن اما دلوقت لا محصل مزارع ولا محصل محارب واقف فى نص الطريق ” حاسس بيك يا كبيرأنا كمان بستغرب من اختياراتي العجيبة ف ايكاريام ” بس تصدق الجو فى نص الطريق حلو رغم انه مش اختيارى بس حلو برضه , يعنى نص مزارع ومهتم بالتطوير وكل مناجمك او معظمهم شغال وفى نفس الوقت معاك جيش متواضع تفرد بيه عضلاتك على المزارعين فقط

• Quote from White Beard: “Quote from E l K a B e R: “لا للاسف , بعد مع عملت 3 مدن فى خارون لقيت عالم جديد بيفتح ومعه ميزات جديده انقهرت الصراحه وجودى هنا فى المنتدى بس عشانكم و نهيص شويه ” طب ايه رايك تنزل معانا انا و البرنس و كام واحد كدا في جزر حلوة ؟العالم الجديد حلو لانه في محاربين كتير انضمو ليه ” تقريبا انت عايزنى اعتزل قريب ماهو انت لو عرفت سبب اعتزلى فى 2010 مش هتقولى اعمل حساب فى عالم تانى , لان سبب الاعتزال انى اللعبه تقريبا اخذت كل وقتى وبقيت مشغول بيها زياده عن اللزوم والنهايه كانت اع…

• Quote from White Beard: “سمسم ليك حساب في ديميتر ؟ ” لا للاسف , بعد مع عملت 3 مدن فى خارون لقيت عالم جديد بيفتح ومعه ميزات جديده انقهرت الصراحه وجودى هنا فى المنتدى بس عشانكم و نهيص شويه

• Quote from ayoub04: “Quote from E l K a B e R: “Quote from ayoub04: “Quote from E l K a B e R: “Quote from ayoub04: “هههههههههه لالا خيال علمي افلام روعة مو سبيدرمان يعم ايه ده كرتون مو خيال علمي + متحطوش اي فلم رعب خلوهم بنهار لاني متفرجهمش بليل ” اصلا مفيش احسن من انك تتفرج على الرعب بالليل فى الهدوء كدا وتكون وحدك يسلام قمة الاثاره والتشويق تحس كدا انك دخلت عالم تانى , بس لو النور قطع عليك هتبقى فى ورطه كبيره الصراحه ههههههه ” ههههههههه شفت فيلم الاوسكار تبع الرعب it ههههه تفرجت دقيقتين منو و…

• Quote from Abdallah: “Quote from E l K a B e R: “وثائقيه بطريقه كوميديه جديده دى ومش قادر استوعبها الصراحه ” افتح قناة Nat Geo أبو ظبيهتلاقي عندهم برنامج اسمه : علم البسطاء , دا بيشرح قوانين الفيزيا بطريقة حلوة وعملية ويوريك اللي بيحصل لما تجربها في البيت وبرنامج: ألعاب العقل , بيجيب خدع وألعاب ذكاء ” خلاص طلما عجبتك يبقى اكيد راح تعجبنى انا واثق فى ذوقك , بس لو طلعت مش تمام انا بقى هعمل فلم وثائقى عن اثار الجريمه فى المجتمع والفرد وتمثل انت دور الضحيه

• Quote from ayoub04: “Quote from E l K a B e R: “Quote from ayoub04: “هههههههههه لالا خيال علمي افلام روعة مو سبيدرمان يعم ايه ده كرتون مو خيال علمي + متحطوش اي فلم رعب خلوهم بنهار لاني متفرجهمش بليل ” اصلا مفيش احسن من انك تتفرج على الرعب بالليل فى الهدوء كدا وتكون وحدك يسلام قمة الاثاره والتشويق تحس كدا انك دخلت عالم تانى , بس لو النور قطع عليك هتبقى فى ورطه كبيره الصراحه ههههههه ” ههههههههه شفت فيلم الاوسكار تبع الرعب it ههههه تفرجت دقيقتين منو وطلعت بكره صبح هتفرجو احسن ” ادينى بقى اسم الفلم …

• Quote from ayoub04: “هههههههههه لالا خيال علمي افلام روعة مو سبيدرمان يعم ايه ده كرتون مو خيال علمي + متحطوش اي فلم رعب خلوهم بنهار لاني متفرجهمش بليل ” اصلا مفيش احسن من انك تتفرج على الرعب بالليل فى الهدوء كدا وتكون وحدك يسلام قمة الاثاره والتشويق تحس كدا انك دخلت عالم تانى , بس لو النور قطع عليك هتبقى فى ورطه كبيره الصراحه ههههههه

• Quote from E l K a B e R: “Quote from ayoub04: “Quote from E l K a B e R: “ ” ما نوع الافلام المفضله لديك : خيال علمي . انمي ما نوع الموسيقى التى تستمع اليها :راب اجنبيما الاكلات المفضله : كسكس بلعنب ما المشروب المفضل :كوكا كولا ماهى مواهبك : الحظ السيىء ماهى اهدافك و طموحاتك :السفر لكل بقاع العالم ” Quote from E l K a B e R: “معلش اتنشر فى مكان غلط ورجعته هنا , دى اخرة الاكل المضروب ما نوع الافلام المفضله لديك : طبعا رعب فى المقام الاول واكيد مش افلام زومبى mosking.gif, خيال علمى ويكون فيه شويه…

• Quote from White Beard: “ما نوع الافلام المفضله لديك : اكشن , انمي بتصنيف اكشن , انمي قوي خارقة ما نوع الموسيقى التى تستمع اليها : عربى , اجنبى , راب , قديم , جديد ,شعبى ما الاكلات المفضله : سي فوود , خضروات ما المشروب المفضل : شاي , نسكافيه ماهى مواهبك : البرمجة , التصميم , ابتكار و صيانة الاجهزة الالكترونية ماهى اهدافك و طموحاتك : العيش في الادغال مع الاسود ” طيب استنى يمكن تيجى مشاركه تانى ونضمك معاها فى البوست الاساسى . يا ريس انا بقولك اهدافك وطموحاتك ايه ؟! مش بتحب تموت ازاى . بس تصدق دا ن…

• Quote from Abdallah: “Quote from ayoub04: “Quote from Abdallah: “Quote from E l K a B e R: “Quote from ayoub04: “Quote from E l K a B e R: “مكان البوست غلط المفروض فى القهوه , هو صحيح انا ايه ال جابنى هنا ” هههههههه ده انا انت هو انا وانا يلي جيت رديت على حالي شكل حسابى ال باسم ايوب جاله فيروس ولخبط ” ” كده حسابك الأصلي هيتحظر بردو يا كبير ” اسكت يا انا ايوه ده انا هتجنن بقول لنفسي اسكت ااااااه ده انت هو انا يلي من عقلي الباطني ” أنا اتجننت لدرجة اني هضربك يعني هضرب نفسي ” تانى تانى حساباتى عمال…

• Quote from ayoub04: “Quote from E l K a B e R: “ ” ما نوع الافلام المفضله لديك : خيال علمي . انمي ما نوع الموسيقى التى تستمع اليها :راب اجنبي ما الاكلات المفضله : كسكس بلعنب ما المشروب المفضل :كوكا كولا ماهى مواهبك : الحظ السيىء ماهى اهدافك و طموحاتك :السفر لكل بقاع العالم ” Quote from E l K a B e R: “معلش اتنشر فى مكان غلط ورجعته هنا , دى اخرة الاكل المضروب ما نوع الافلام المفضله لديك : طبعا رعب فى المقام الاول واكيد مش افلام زومبى mosking.gif, خيال علمى ويكون فيه شويه منطق pillepalle.gif , يعن…

• Quote from Abdallah: “ Quote from E l K a B e R: “وارتقب عزومه جديده ” لا مش هاكل حاجة تانية من اللي بتجيبها مش هاخد غير من البرنس ” انا مسؤل التغذيه فى القهوه والمس فى كلامك تهكم على طعامنا مش بيكفيكم ان احنا بنعالجكم على حساب القهوه

• Quote from ayoub04: “Quote from E l K a B e R: “مكان البوست غلط المفروض فى القهوه , هو صحيح انا ايه ال جابنى هنا ” هههههههه ده انا انت هو انا وانا يلي جيت رديت على حالي شكل حسابى ال باسم ايوب جاله فيروس ولخبط ”