البحث في النتائج

نتائج البحث 1-20 من 113.

• اقتبس من معبد الهلاك: “يا كرم ركز معاي نحن هنا في منتدئ عام فيه جميع الجنسيات العربية ولازم توضح الكلامات ومعانيها عشان الجميع يفهم القصد بالظبط بخصوص عبيسي وهجومنا عليه و التركيز عليه عشان هوه الوحيد الي لم يعتدر وهو الوحيد الي يحارب منكم لحد الان مفيش غيره أصلاً ولا أعتقد انه في حد يفتخر أن الهجوم عليه وسبب الحرب انه شتم ومش عاوز يعتدر لا يوجد فخر في الموضوع أبداً 30 يوم أو سنة لا تستعجل في الحكم حتا تنتهي الحرب مسألة وقت فقط كما تعودنا في جميع الحروب السابقه باقي كلامك المصالح و الاصدقاء وتخس…

• بجد عاوزنى ادعمها ولا نسيبكوا تكسبوها لو عاوز ندعمها عنينا ليك ندعمهالك وندعمك انت شخصيا لو عاوز

• اقتبس من معبد الهلاك: “السلام عليكم ورحمة الله وبركاته نقطه من أول السطر كاسر عينكم ؟؟ بيعلمكم الادب ؟؟ مصلحه ؟؟ نحن من أعلن الحرب و جددها 30 يوم كمان وايضاً رح نجددها 30 يوم و نحن من هاجم منطقة عبييسي ( مهاجمين ) الموضوع بسيط جداً مسألة وقت بس وتنجز المهمه للحرب تعودنا على منطقة عبيسي أسهل المناطق لينا دايماً في كل حرب الأدب لا اعتقد أنه في حد جاي من بيتهم عاوز يتأدب في اللعبه مصلحه ترددها كثير يا كرم ولا أيه المقصود ؟؟ ادا قصدك النقل أو البيع بمختلف أنواعه أو أمبرونزيا شي عادي في اللعبه هدا عا…

• مالك يا ابو صالح بس شكلك تعبان بتقول اى كلام كده مش فاهم في ايه هو الموقف صعب اوى عليكم كده ده انتوا 70 مليون جنرالات يا راجل اه انا عارف ان في منهم جزء للبيع مش هطيلع ابدا بس اكيد تقدر تشترى وتنفع اصحابك ولا خلاص المصالح خلصت وبعدين تعالى هنا ماله عبيسي كاسر عنيكم ولا ايه متضايقين منه اوى انتم مش فاهم في ايه يا راجل اعتبره اخوك الصغير وبيعلمك الادب وانت الناس اللى عندك عادي يعني خليك انت بس عند بو عذاب واستمتع بالجو هناك ما تقرب عند عبيسي علشان هتاكل ضرب لما تشبع وانت مش ناقص يا عيني اتمديت على…

• وما زلت اصر على كده يلا انت نسيت نفسك ولا ايه ياض هو انت غيرت حاجة يعني فى جديد ضيفته قولتلك انا مش هرد والحاوى اللى هيرد عليك علشان واحد من قيادين كريمنالز والتحالف اللى انت بتتكلم عنه هو تحالف اتحاد الفرسان دلوقتى يبقى ازاى التحالف اتسرق يا بتاع البطيخ ولا بتقولها ازاى انت دي يا بطيخة باين ؟ مش فاكر يلا مشيها بطيخة يامحسن مش انت بطيخة لا متفهمنيش غلط اقصد انك جوة البطيخة او عايم فى الترعة انت بتقولها ازاى ياض يخربيت سينينك صحيح ياض يا محسن ليك صورة عندي تجنن يبقى كلمنى واتس ابعتهالك مضحكة اوى …

• اقتبس من mohsen nabeil: “دى ردود واحد من مؤسسى حلف كريمنالز اللى اعلن ان الاخ كرم والاخوة فى حلف سيل حاولو سيطرة على حلف وسرقته بس طبعا حلف كريمنالز اعلن ده فى المنتدى قامو بطرد حلف سيل فى كمان طلعت مطرود مش ضحيه وبس image110408.html image110409.html ” تعقيب بسيط بس التحالف اللى بتتكلم عليه ده هو تحالف اتحاد الفرسان حاليا باختصار ستارز بس كدب بقى

• الحاوي رد انت يا حبيبي انا مش هرد واد يا محسن كبيرك ماشي مظبوط قوله يستمر وانا كالعادة احسن منه ومش هقول ولا اصور الشات وابعته للاعب اللى كان بيقول هتاخدوا مصلحتكم منه وترموه والله محترمين بزيادة

• اقتبس من mohsen nabeil: “اقتبس من Lion_HearT: “اقتبس من mohsen nabeil: “ احنا نكلم فى الحاجة انت ترد بتلات كلمات مضحكين و تدور علينا وتلقينا و ابوصالح كبيركم انت مليون 100% شريط باظ عندك على عموم خاليك انت عايش فى مياة بطيخ مفيش مشكلة راجل ابوصالح يقولك انا موجود عند بو عذاب ترد تقوله ما انت تعلم عليك 20 محارب ومن حيث بو عذاب اللى هرب وطلع على نخله ده ايه بقى فى نظرك كفاياك بقى مياة بطيخ دى هتموتك يا ضحية ” ايوة هو ده بوحسن اللى انا اعرفه مش اللى حد يقوله يكتب ايه هرد عليك انت وكل المحترمين اللى…

• اقتبس من AHMED_SEIF: “مليش نفس ارد دى لعبه صدقونى لعبه يعنى فى الاخر كل شخص عايش حياته وبيرجع اخر اليوم يتسلى باللعبه طبعا الكلام مش للايند عشان اللعبه اهم من اى حاجه عندهم --------------------------- لاثبات الذات المختفى هههههههههههههههه هههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههه ” لا يا سيف مش كده هو اسامة يسكت تيجي انت يا جدعان ارحموا كلامكوا بيوجعهم اوى والله مش كده

• اقتبس من mohsen nabeil: “ احنا نكلم فى الحاجة انت ترد بتلات كلمات مضحكين و تدور علينا وتلقينا و ابوصالح كبيركم انت مليون 100% شريط باظ عندك على عموم خاليك انت عايش فى مياة بطيخ مفيش مشكلة راجل ابوصالح يقولك انا موجود عند بو عذاب ترد تقوله ما انت تعلم عليك 20 محارب ومن حيث بو عذاب اللى هرب وطلع على نخله ده ايه بقى فى نظرك كفاياك بقى مياة بطيخ دى هتموتك يا ضحية ” ايوة هو ده بوحسن اللى انا اعرفه مش اللى حد يقوله يكتب ايه هرد عليك انت وكل المحترمين اللى بيتكلموا عن بوعذاب يفتح ولا لا انتوا بتحاربوا …

• اقتبس من empera: “من بعد هذا المستوى الي رايته من تحالف النخبة حمدت ربي اني لست معهم لان وجهي كان سوف يكون بالتراب وغريب انو قياداتهم هيك بتحكي والله اني زعلان على تحالف الهنترز كان ليه قيمة من زمان وقت نشاته وهلق اتحكموا به شوية اولاد يا ريت لمى سابو اللعبة دمرو التحالف معهم لان كانت راسخة بدماغي وقت اعتزالي انو تحالف فلسطيني عبارة عن ٥٠ شخص لهم كيانهم الخاص بكل الاحوال الله يهديكم وترفعو مستواكم كلها لعبة ” اهلا باسم منور يا حبي ومشكور على مرورك وكلنا نتمنى عودة شباب الهانترز ملحوظة : مش هرد ع…

• ياض ما انت لازم تتشرف ان ابو صالح كبيرك (اللى ملوش كبير بيشتريله كبير) او الكبير هو اللى بيشتريه

• اقتبس من scout: “ منذ متى اصبحت الكلاب تقيم الذئاب؟؟؟ زمن عجيب الي ماله كبير يشتريلو كبير يا مهرج منك الو ولا الضحيه احلى وللامانه انتم مسليين وبدخل لاضحك عليكم وليك ماضي لازم تفخر بيه يا ضحيه هههههههههه بالفعل الي استحوا ماتو شويه عيال بتهرج اول مره بتشوفوا معركه نقص فيها خط ابعتلكم قواتكم بدون منطاد عند رجل الظلام حرام ادعموها وده اسلوب ___ اخراج الفئران____ من الجحور لصيدها هههههههههه لا تفرحوا كثير بتلعبوا بكيفي ووروني كيف هتكسبوا معركه وحده يا مسخمين وعارفكم كبيركم يوم وهتكتوا كالعاده اللعب…

• اقتبس من معبد الهلاك: “دايماً تهرب من صلب الموضوع أنته خبره في الهروب جاوب ع قد السؤال تقدر تفتح من العطله أنته أو ابراهيم خالد أو أبو عداب ؟؟؟؟ [30:71] الاحداثيات الكل عطلة ب 10 مقلاع المشكله أنه كل الردود في الموضوع من لاعبين رافع النخلة أيه مفيش أحساس المهم الان تقدر تفتح حسابك جاوب نعم أو لا ” لا مش بهرب انا يا ابو صالح الشباب موجودة يا عم بس انت ركز هتلاقيها اسال هامور كده لما ركز شوية عرفها لوحده اي نعم هو طلع عيني على ما فهم بس نحمد ربنا انه فهم فى الاخر الردود من تحالف نفخكم مرة واتنين و…

• ايه يا اوس اوس مالك انت بقيت قاسي اوى ع الاولاد يا اسامة براحة يا حبي مش كده بس انت غلطان كان الاصول تبعت انت الصاروخية ايه يعني يا اخى لما تدعم اخواتك فى الله بشوية صاروخية ع الاقل المعركة تطول شوية بس خلينا نرجع ونقول هما حلوين وجامدين واحسن تحالف فى كل حاجة

• اقتبس من معبد الهلاك: “نسيت ارد عليك بخصوص موضوع حساب المراغي أنا بلعب بحسابي معبد الهلاك فقط والان أنا من ثلاث أيام على Issieos [30:71] نقلت عند لاعبين من النخبة أبراهيم خالد و أبو عداب الاول جنرالاته مليون أبو عداب و الثاني جنرالاته 84 ألف أبراهيم خالد ودخلتهم أجباري عطله هدا أنا و هدا مستوى الطبيعي لما أتواجد في اي منطقه كله فوق النخله بفضل الله و مجهود الشباب معي في التحالف لو مش مصدق تعال شوف الجزيره كلهم فلعلو عطله ولا عاوزني اجيبلك صوره هنا كمان عشان تصدق تقدر يا محارب تخليهم يفتحو من الع…

• تصدق بالله هتصدق ان شاء الله عمر ما مدينة من مدنى كان اسمها ليونز ولا حتى شوفت منكم احداثيات يلا اجرى من هنا ياض وانت وهو ويا ترجعوا بحاجة عليها القيمة يا تخليكوا فى جحوركم seco" اه ابو صالح معركة كرم تاج راسك خسرتوها ليه ال70 مليون جنرالات فين

• اقتبس من معبد الهلاك: “ليه زعلان هدي حالك حبيبي التاريخ تاريخ ولا أحد يقدر ينكر و أيه دخل الرجوله وعجوز كبر دماغك يا كرم وخلي دايماً كلامك موزون وثيقيل زعلت من كلمة الضحيه في كل حرب في تضحيات عادي بما يخص الحروب فقط ركز معاي وأنته كنت الحلقه الاضعف عادي وشي طبيعي في كل مكان يكون هناك ضحايا حروب بنسبه ليك أنته لازم تكون الضحيه وبعدين أنته ملكش في الحروب بصراحه أنته مبدع في المنتدئ بدون منافس كمان أنته سياسي أعلامي في اللعبه ممتاز أنصحك ابعد عن النقاشات الي فيها معارك عليك او في منطقتك لانك مهما ق…

• اقتبس من معبد الهلاك: “و الله تاريخ انته يا محسن انته جيت ع الحته الي توجعه ( أحمد كنق فير و شادو و شمس ) أكيد أفتكرة الان يا كرم الخساره دايماً لازم تكون في تضحيات أنته كنت الضحيه في الحرب كنا نقعد نقسم الضحايى ع الاسكايبي ” اطلع من دول يا راجل يا عجوز محسن برضوا اللى تاريخ لا انا معنديش حاجة توجعنى انت شايف اسمي ابو صالح ههههههههههههه قولت ايه ضحية يا اخى اكبر بقى عجزت ولسة زى ما انت ما انا قولتلكم لو فيكم راجل يجيب التقارير فى منطقتى وشوفوا انتوا كنتوا عاملين ازاى واكرر لو سيبك انت المدرس لسة…