البحث في النتائج

نتائج البحث 1-9 من 9.

• اقتبس من K_Speed: “I.am........LeGenD حبيب قلبي والله انا هادي جداً ولا عاوز اولعها ولا حاجة بس بعطي كل ذي حقاً حقه الانسان المحترم يفرض احترامه اما التافه والابلة والتابع لازم يخود علي دماغه علشان يتعلم الادب اديك شايف يا حبي كلمته بس علي الغة طلع كل السواد الاسود الي جواه هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه الي انا اصلاً عارفة من زمان بس ما اعتب عليه لان محسن تاريخه معرووف في الفا ومنذ نشائته شخص تافهه لا لي كلمة ولا شخصية مجرد تابع لاسياده الي بيحركه من تحت الطاولة وفوق الطاولة و…

• الله يسعدك يابوفايز هي خربانة خربانة بس خلي الجاي احلى ههههههه

• تبي الصراحة راح اخلصلك نقاط التحرك ههههههههههههههههههههههههههههه

• شوف توقيعي هههههههههههههههههه

• اقتبس من Lion_HearT: “اقتبس من جاسوس الفا: “ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه بجد عيب عليهم الواحد يوصل لمرحلة يسيب مدنه ويهجم يحررها علشان يطلع نقاط …

• ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه بجد عيب عليهم الواحد يوصل لمرحلة يسيب مدنه ويهجم يحررها علشان يطلع نقاط الهجوم طيب جايب صور مدن طلعت من مواردكم من ا…

• عودة josajo من جديد

جاسوس الفا - - المنتدى العام

مشاركة

أحلام ذهبية وألم يجوب القلوب زبد من أعماق نهر يدعي نهر الحياة بينما تقف الجبال في شموغ دون حراك يأتي ليشق صخر الجبال لكي يتدفق نهر لا ينضب لا يمكن ايقافه يدعي بنهر الحياة ...ولكم باك يا ملك الكارثة الصح وصلت biggrin.png شكلها بترجع لايام زمان

• اقتبس من mohsen nabeil: “السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة بعد التحية الطيبة :- قبل أعلان تبرئه من الحرب ومن طبيبعى انكم تعلنوا وتعرفونا مين االاخ DNDN اللى مازال بيكلم باسمكم وبيوجهة ردود لينا وعلى انه واحد من افراد حلف الهانترز ومازال بيفتح مواضيع فى منتدى زى موضوع انذار لى حلف المافيا وتهديد وتتحروا دقه حقيقه فى معرفه مين DNDN وتبلغوا عن حساب لى ادارة منتدى ولوحة الدعم وتشوفوا الحل مش تعلنوا عن تبرئ عن الحرب مازال هناك خلط وضرب فى كلامكم وتصرفاتكم الله يعينكم ويوفقكم وفى معرفه مين هالحساب ده مي…

• اذكرو الله

جاسوس الفا - - قسم الحروب

مشاركة

الحساب هذا ليس له علاقة بنا سلام